středa 12. prosince 2012

Špenátový kuskus se sójovým masem (247 kcal)

1 porce:
30 g kuskusu (108 kcal)
80 g Findus špenátu (19 kcal)
20 g cibule (8 kcal)
0,5 KL másla (18 kcal)
30 g sójových kostek (94 kcal)

Opět to není nic složitého :-).... Sóju dáme vařit dle návodu, kuskus zalijeme vroucí vodou (2x tolik co je kuskusu), promícháme vidličkou a přiklopíme. Na másle zpěníme cibulku, přidáme špenát, když je špenát, podle našich představ tak přidáme hotový kuskus a pořádně promícháme. Podáváme se sójovými kostkami.

Jak jsem psala na začátku - nic složitého, ale přece jen v jednoduchosti je krása a já jsem si moc pochutnala. :-)

A jelikož máme středu, tak jak se již asi stane tradicí, i dnes odpoledne bude další receptík :-).... A jelikož jsem opět po noční, tak Vás oběhnu odpoledne :-).,

7 komentářů :

  1. jéééé......to vypadá luxusně!:-).....to bych asi mohla udělat i přítelovi...holka ty si poklad!:-)

    OdpovědětVymazat
  2. já sojové maso prostě miluju :)) achjo!
    dneska dám po dlouhé době 2. šanci špenátu, ve školní jídelně je k obědu vaječná omeleta právě se špenátem, snad se mi nezhnusí ještě víc!

    OdpovědětVymazat
  3. Moc mne nechvalte nebo zpychnu :-D

    OdpovědětVymazat
  4. to vypada skvele..muzu se zeptat, kdyz tohle udelam vecer a budu si to chtit vzit na obed druhy den, bude se to dat jist? myslim to sojove maso..mam doma balicek, ale jeste jsem ho nezkousela, tak by me to zajimalo :) Diky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem dělala normálně denní, tak jsem si dělala taky večer sójové maso a druhý den ohřívala v práci k obědu a bylo dobré - takže ano :-)

      Vymazat
  5. Tuto kombinaci mám ráda, také jsem ji zkoušela už.. Celkově sojové maso je výborné se všším.. :)) Dobré je také sojový granulát s kukusem jako rizoto! ;))

    OdpovědětVymazat