středa 12. prosince 2012

Výborné čoko palačinky s medovým tvarohem a jahodovým přelivem (288 kcal)

Jak jsem ráno slíbila u receptu na "Špenátový kuskus se sójovým masem" přidávám dnes druhý :-)

Tak a je tu bude další recept/inspirace na palačinky... Prostě to nevydržím a hned úvodem, byť vím, že samochvála smrdí, musím říct, že jsem lepší palačinky nejedla - bylo to výborné a dokonalé :-).....

1 porce:
1 bílek (16 kcal)
75 ml polotučného mléka (36 kcal)
25 g celozrnné mouky (89 kcal)
10 g Oroion kakaa na vaření (20 kcal)
1/2 KL másla (18 kcal)
50 g odtučněného tvarohu (35 kcal)
1 KL - 7 g - medu (23 kcal)
100 g jahod (35 kcal)
4 g třtinového cukru (16 kcal)

Z bílku, mléka, mouky a kakaa umícháme jednolité těsto na palačinky, necháme chvíli odležet a připravíme se náplń a přeliv. Tvaroh smícháme s medem, jahody (já měla mražené, takže nejdříve rozmrazit + samozřejmně jsem použila i šťávu, která se odloučí při rozmrazování) dáme do hrnce, přidáme cukr a nahrubo rozmixujeme. Na půlce másla jsem udělala jednu palačinku, jahody v hrnci jsem na nejmenší plamen začala ohřívat a začala připravovat druhou palačinku na zbytku másla. Palačinky naplníme tvarohem a přelijeme jahodami.

Jinak často se mne tady ptáte, kde beru jahody - to je holt štěstí těch co v létě místo koupání tráví čas na sběru jahod a poctivě si kila zamrazí na zimu :-D..... 

11 komentářů :

  1. Ty mi teda děláš chutě! Vypadá to naprosto božsky! Zásoby jahod závidím.. já bych si taky natrhala, ale nemám je kde skladovat :-( Časem si pořídím pořádný mrazák a taky budou zásoby :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. i já závidím zásoby jahod, dostala jsem na ně teď chuť! :D
      palačinky nemusím, ale vypadají krásně :)

      Vymazat
  2. Woow, moc pěkné, celozrnné palačinky nadevše miluji, tohle musím zkusit :D Ty jahody chci takyy, já už všechny snědla v létě :( :D Tyjo u většiny tvých receptů jsem si všimla, že hrozně málo sladíš :o Já si tam vždy musím dát medu a tak jednou tolik :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem momentálně sice přeslazená až na půdu, ale tohle vypadá krásně. Snad si vzpomenu o víkendu na jejich ukuchtění, když budu zas dom :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to vypadá božsky, že by má zítřejší snídaně?
    Kde bereš to ovoce pořád? :D

    OdpovědětVymazat
  5. sypané jsou určo ještě lahodnější :) tak to vypadá suprově, určitě si ji v sobotu udělám, už se těším :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ty jahody ti fakt závidím, to já jsem jich měla málo i v létě natož tak v zimě, to si o nich můžu nechat maximálně tak zdát :D Jinak palačinky vypadají samozřejmě nádherně a jak teprve musí chutnat :)

    OdpovědětVymazat
  7. Prave jsem dosnidala tyto palacinky a jsou naprosto uzasny. MNAM. Diky za recept.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ráda, že jsi je zkusila a že chutnaly :-)

      Vymazat