neděle 20. ledna 2013

Banánovo-jablečné placky (262 kcal)

1 porce:
60 g banánu (55 kcal)
60 g jablka (39 kcal)
50 ml polotučného mléka (24 kcal)
20 g celozrnné mouky (71 kcal)
1 bílek (16 kcal)
1 menší KL oleje extra.panen. oliv (20 kcal)
1 PL - 50 g - Albert bílého jogurtu (20 kcal)
1 KL - 5 ml - javorového sirupu (17 kcal)

Banán jsem rozmačkala vidličkou a přidala nahrubo nastrouhané jablko, mléko a mouku a promíchala a nechala chvilku stát, poté jsem přidala bílek a vše vymíchala. Na kapce oleje jsem osmažila placky, které jsem polila jogurtem smíchaným s javorovým sirupem.

Mňam, byla to lahoda, ani není potřeba sladit, protože banán těsto krásně osladí jen svou chutí. Takže se holky příjemně nasnídejte a já jdu do hajan :-).

9 komentářů :

  1. ještě ti poradím, když do toho přidáš trošku prdopeče, budou krásně nadýchané a ještě lepší! :) ale i takhle nemaj chybu - dobrou "noc"!

    OdpovědětVymazat
  2. No jo, jdu kuchtit snídani :)

    Lil

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá extra lákavě, to musím zkusit! :)
    Přeji dobrou noc ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé to vypadá zase luxusně :) Škoda že teď moc banán nevedeme, dají se s ním vykouzlit takové dobroty :) Příští víkend si už musím nějaké ty palačinky nebo lívance udělat, jelikož tento týden byl ve znamení kaší

    OdpovědětVymazat
  5. obdivuju to tvoje rozpočítávání na kalorie a jsem ráda, že se o tobě lucka z cup of style zmínila na blogu. Určitě si to zasloužíš!

    OdpovědětVymazat
  6. Já na tvé recepty nemám snad ani jinýho slova jak paráda! ;)
    Myslím si, že by sis měla dělat kucharřku s těmito recepty, nepřemýšlíš o tom? :P

    OdpovědětVymazat
  7. To vypadá skvěle, moc obdivuju jak vymýšlíš každy den nové recepty, fakt super! A taky ze pocitas všechny ty hodnoty, to by me asi mrdlo :DD Fakt, jen tak dal, tvůj blog je super zdroj inspirace na recepty :)

    OdpovědětVymazat
  8. Samé dobré věci v tom jsou, tak to musí být dokonalé :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jsou náramně heboučké a dobroučké.

    OdpovědětVymazat