neděle 27. ledna 2013

Kuřecí s polentovou krustou a bramborovo-hráškovou kaší (288 kcal)

1 porce:
10 g polenta Alnatura (34 kcal)
1 menší KL extra panen.oliv.oleje (20 kcal)
100 g kuřecích prsou (105 kcal)
80 g vařených brambor (54 kcal)
80 g Albert mraženého hrášku (40 kcal)
50 ml polotučného mléka (24 kcal)
50 g rajčátek (11 kcal)

Polentu jsem smíchala se lžičkou oleje a pikantním kořením na kuřecí maso. Kuřecí plátek jsem osolila a naklepala a na jednu stranu jsem "rozpatlala" polentovou směs a dala do trouby na pečící papír a dělala v troubě předehřáté na 180 C cca 20 minut. Brambor jsem dala vařit a ke konci přidala hrášek, zcedila a rozmixovala s mlékem a podávala s rajčátkem a kuřecím plátkem.

Tomu se říká krásně barevný oběd :-D... Jinak jako vždy Vám přeji krásné ráno holky :-).


8 komentářů :

  1. Zrovna hledám recepty s polentou, děkuji za krásnou barevnou inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
  2. barevně je to nejlepší!
    krásný den přeji :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tobě také krásný den! :)) Snad ses eufforie ještě nezbavila! :)
    jídlo vypadá krásně a ta kaše jakou má barvu ♥

    OdpovědětVymazat
  4. to kuřecí vypadá skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  5. To vypadá výborně :) Chtěla jsem se tě zeptat, jako velké kuchařky, jestli máš nějakou zkušenost s cizrnou? :) Nedávno jsem si ji koupila a teď nevím co z ní vykouzlit :D

    OdpovědětVymazat
  6. To je super nápad s tou kaší! Takový barevný a veselý, sbíhaj se mi sliny :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ty Tvoje recepty vypadají všechny naprosto úžasně, už jsem jich pár vyzkoušela a musím Ti tedy vzdát tu největší poklonu za nápaditost a vůbec za všechno, ale ty energetické hodnoty mi na oběd / snídaně přijdou hrozně málo! :-O

    OdpovědětVymazat
  8. Jako barevně to máš fakt dokonalé!! Ale nejen barevně samozřejmě :)

    OdpovědětVymazat