sobota 5. ledna 2013

"Nereceptová jídla" - večeře podruhé ;-)

Tak a máme tu opět nereceptové večeře, už zde mám jednou snídaně ( ZDE ), dvakrát svačinky ( ZDE a ZDE ) a jednou večeře ( ZDE ) a nyní příchází večeře znovu, tedy podruhé :-).... Tak, která pak se Vám líbí nejvíce :-)?

Jinak jak jsem psala už u prvních večeří, tak velikost porce a podobné se samozřejmě odvíjí od toho, zda budu mít už jen "válecí" večer, nebo jdu na noční či do "víru velkoměsta" :-)....




1. Opět můj oblíbený Arizona chlebík, lučina linie a uzené tofu a k tomu okurka (opět hezky s pepřem :-D - prostě to miluji :-)).
2. Omeletka z 150 g lusků, půlky balení šunky, malé cibulky a jednoho vejce na trochu oleje - mňamka.



3. Salátek z větší půlky půlkilového balení rajčátek, jedné activie, malé cibulky s kancky - moje oblíbená rychlovka, když následuje už jen válení doma :-).
4. Salátek (pro změnu :-D) tentokát z hrášku, fazolek, kuřecího a bílého jogurtu.



5. A další salát :-D.... z jogurtu, tuňáka, rajčátek a hrášku, nevypadá to nic moc ale je to moc dobrý :-).
6. Omeletka z 150 g lusků, malé cibulky, vejce s trochou mléka a trochou sýru na oleji s rajčátky.



7. Dušená zelenina (cuketa, paprika, rajče, pórek) s tofu.
8. A nakonec salátek :-)... Balení rajčátek, malá okurka, bílá activia, lžička psyllia a moje oblíbené knackebroty.


Takže opět krásné ráno ;-).... Já jsem konečně už fit, dneska opět na noční a teď odpočinek, včera jsem chtěla prubnout své zdraví tak jsem vyrazila na "jednu" skleničku (jsem musela využít, toho, že mám po bůh ví jaké době volný pátek :-)) a dopadla jsem jako chlap, když jde "na jedno" :-D....
Akorát jsem dnes musela vstávat brzo, protože si u mne měla kamarádka vyzvednout spacák... 





12 komentářů :

  1. tak tady bych snědla všechno! :D krásné ráno :)

    OdpovědětVymazat
  2. mmmmm tolik dobrot!:) a hodně zeleniny, tak to má být:)

    OdpovědětVymazat
  3. dělala jsem podle tvého receptu ;) úmyslně jsem si tam nedala cukr, ale příště si ho určitě doladím medem :) a salátky vypadají úžasně, hned byh si dala :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný večeře :), já dostala chuť na tu vaječnou omeletu s fazolkama - díky!

    OdpovědětVymazat
  5. Uzené tofu jsem snad nikdy neměla a strašně dlouho se k němu odhodlávám, mám v lednici jen obyč! :))
    Omeleta vypadá fakt náramě, mňam. Fazolky miluju ♥
    TY saláty jsou prostě dokonalý, já než se k salátům dokopu, :( nechcceš mi, až je budeš dělat kousek poslat?:D
    Gratuluji ti k uzdravení, už bylo na čase! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Sbíhají se mi sliny, takové večeře bych si nechala líbit :) Musím si koupit ty fazolové lusky už, protože v té amoletě vypadají fakt výborně :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ale mohla bys mi občas přijít uvařit :D

    OdpovědětVymazat
  8. všechno vypadá krásně, ale zelené fazolky bch asi nedala :)))

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojda. Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox

    OdpovědětVymazat
  10. Vážně to vypadá krásně, ta rajčata s jogurtem a cibulkou vyzkouším. :) Já k večeři preferuju taky zeleninu, různě upravená vejce nebo kousek celozrnného pečiva. A když nemám sílu nic připravovat, jogurt to jistí. :))

    OdpovědětVymazat
  11. všechny recepty vypadají skvěle a těším se,až začnu všechny připravovat a hlavně ochutnávat :-) Díky za inspiraci. Jsem ráda,že jsem tento blog objevila. Konečně jsem se dokopala,že s váhou kterou mám po porodě opravdu nejsem spokojená a bohužel mi to trvalo 2,5 roku než jsem na to přišla. Chci se dostat nebo alespoň se přiblížit k původní váze. Cítím,že konečně mám pevnou vůli se k mému cíli dostat :-)

    OdpovědětVymazat