sobota 5. ledna 2013

"Nereceptová jídla" - večeře podruhé ;-)

Tak a máme tu opět nereceptové večeře, už zde mám jednou snídaně ( ZDE ), dvakrát svačinky ( ZDE a ZDE ) a jednou večeře ( ZDE ) a nyní příchází večeře znovu, tedy podruhé :-).... Tak, která pak se Vám líbí nejvíce :-)?

Jinak jak jsem psala už u prvních večeří, tak velikost porce a podobné se samozřejmě odvíjí od toho, zda budu mít už jen "válecí" večer, nebo jdu na noční či do "víru velkoměsta" :-)....




1. Opět můj oblíbený Arizona chlebík, lučina linie a uzené tofu a k tomu okurka (opět hezky s pepřem :-D - prostě to miluji :-)).
2. Omeletka z 150 g lusků, půlky balení šunky, malé cibulky a jednoho vejce na trochu oleje - mňamka.



3. Salátek z větší půlky půlkilového balení rajčátek, jedné activie, malé cibulky s kancky - moje oblíbená rychlovka, když následuje už jen válení doma :-).
4. Salátek (pro změnu :-D) tentokát z hrášku, fazolek, kuřecího a bílého jogurtu.



5. A další salát :-D.... z jogurtu, tuňáka, rajčátek a hrášku, nevypadá to nic moc ale je to moc dobrý :-).
6. Omeletka z 150 g lusků, malé cibulky, vejce s trochou mléka a trochou sýru na oleji s rajčátky.



7. Dušená zelenina (cuketa, paprika, rajče, pórek) s tofu.
8. A nakonec salátek :-)... Balení rajčátek, malá okurka, bílá activia, lžička psyllia a moje oblíbené knackebroty.


Takže opět krásné ráno ;-).... Já jsem konečně už fit, dneska opět na noční a teď odpočinek, včera jsem chtěla prubnout své zdraví tak jsem vyrazila na "jednu" skleničku (jsem musela využít, toho, že mám po bůh ví jaké době volný pátek :-)) a dopadla jsem jako chlap, když jde "na jedno" :-D....
Akorát jsem dnes musela vstávat brzo, protože si u mne měla kamarádka vyzvednout spacák... 





11 komentářů :

  1. tak tady bych snědla všechno! :D krásné ráno :)

    OdpovědětVymazat
  2. mmmmm tolik dobrot!:) a hodně zeleniny, tak to má být:)

    OdpovědětVymazat
  3. dělala jsem podle tvého receptu ;) úmyslně jsem si tam nedala cukr, ale příště si ho určitě doladím medem :) a salátky vypadají úžasně, hned byh si dala :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný večeře :), já dostala chuť na tu vaječnou omeletu s fazolkama - díky!

    OdpovědětVymazat
  5. Uzené tofu jsem snad nikdy neměla a strašně dlouho se k němu odhodlávám, mám v lednici jen obyč! :))
    Omeleta vypadá fakt náramě, mňam. Fazolky miluju ♥
    TY saláty jsou prostě dokonalý, já než se k salátům dokopu, :( nechcceš mi, až je budeš dělat kousek poslat?:D
    Gratuluji ti k uzdravení, už bylo na čase! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Sbíhají se mi sliny, takové večeře bych si nechala líbit :) Musím si koupit ty fazolové lusky už, protože v té amoletě vypadají fakt výborně :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ale mohla bys mi občas přijít uvařit :D

    OdpovědětVymazat
  8. všechno vypadá krásně, ale zelené fazolky bch asi nedala :)))

    OdpovědětVymazat
  9. Vážně to vypadá krásně, ta rajčata s jogurtem a cibulkou vyzkouším. :) Já k večeři preferuju taky zeleninu, různě upravená vejce nebo kousek celozrnného pečiva. A když nemám sílu nic připravovat, jogurt to jistí. :))

    OdpovědětVymazat
  10. všechny recepty vypadají skvěle a těším se,až začnu všechny připravovat a hlavně ochutnávat :-) Díky za inspiraci. Jsem ráda,že jsem tento blog objevila. Konečně jsem se dokopala,že s váhou kterou mám po porodě opravdu nejsem spokojená a bohužel mi to trvalo 2,5 roku než jsem na to přišla. Chci se dostat nebo alespoň se přiblížit k původní váze. Cítím,že konečně mám pevnou vůli se k mému cíli dostat :-)

    OdpovědětVymazat