čtvrtek 24. ledna 2013

Vločkovo-jablečný nákyp s tvarohem (278 kcal)

1 porce:
25 g Emco jemných vloček (87 kcal)
100 g jablka (62 kcal)
100 g Albert bílého jogurtu (40 kcal)
100 g nízkotučného tvarohu (69 kcal)
1 KL - 5 g - třtinového cukru (20 kcal)

Vločky dáme do misky a zalijeme vroucí vodou tak, aby vznikla řidší kaše - pořádně promícháme a necháme chvilku stát, popřípadě dolijeme vodu. Na kaši dáme jablíčko nakrájené na kostky. Tvaroh smícháme s jogurtem a dáme na jablko a posypeme cukrem, potom pečeme cca 20 minut při 180C.

Tak holky, jako vždy krásné a ráno a příjemnou snídani :-)... 
Jinak včera pohovor snad proběhl ok. Dneska je fofřík (v 7,30 doktorka, hned potom mám sraz s kamarádem a jdeme do bazénu, potom si zajdeme na obídek, potom mám naplánovaného druhého doktora - když už tak všechno najednou :-D - ale naštěstí jde jen o preventivky a nakonec mažu ke kamarádce co je po úrazu na lyžích, aby jí taky někdo nakoupil, uklidil a něco uvařit do zásoby, přece jen se zlomenou nohou a krkem v krunýři to není sranda....), takže více Vám o pohovoru povím zítra :-).

9 komentářů :

  1. Zrovna přemýšlím, co si mám dát dnes na snídani, když mám více času a láká mě to, rozhoduji se! :D
    Ať ti doktor dopadne dobře hlavně! :)
    Je super, že máš z pohovoru dobrý pocit, držím palečky, musí se ti ozvat! :)
    Jé, kamarádky mi je líto..:(
    Dnešek si užij, máš krásně nabytý den! :))

    OdpovědětVymazat
  2. nikde tam ty jahody nevidím!:D

    OdpovědětVymazat
  3. Výborný nápad - už vím co bude o víkendu :o)

    OdpovědětVymazat
  4. To se bude o víkendu snídat .-) Doufám že sis den užila i s těma doktorama :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam! To bych si mohla o víkendu udělat! :)

    OdpovědětVymazat
  6. hmmmm to vypadá bááječně :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ještě se zeptám, je to lepší studené nebo teplé??:)

    OdpovědětVymazat