pondělí 18. února 2013

Hrášek s žampiony a bramborovou kaší (279 kcal)

1 porce:
150 g Alert hrách (75 kcal)
100 g žampionů (36 kcal)
1/2 KL másla (18 kcal)
50 ml polotučného mléka (24 kcal)
1 KL - 5 g - celozrnné mouky (18 kcal)
130 g vařených brambor (96 kcal)
25 ml polotučného mléka (12 kcal)

Na másle jsem osmahla žampiony, podlila troškou vody a nechala podusit a po chvilce přidala hrášek (mezitím jsem dala vařit brambory) a osolila a opepřila a řidala mouku rozmíchanou v mléce a nechala povařit. Brambory jsem rozmixovala s mlékem na kaši a podávala s hráškem a žampiony.

Jednoduchá a rychlá dobrota - já prostě hrášek miluji :-D... Dnes mi držte palce, před chvilkou jsem přišla z nočky, jdu dát sprchu, snídani a za chvilku mám pohovor - formou assessment centra, takže od 9,00 do 16,00.... Takže dneska přijdu domů po páté a padnu do postele....


8 komentářů :

  1. taky hrášek miluju! :D
    hodně štěstí na pohovoru! :):-*

    OdpovědětVymazat
  2. Nedělat si dneska hráškovou polévku tak je tohle jasná volba :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, úplně mi to připomíná jaro, krásná zelená... jak už se těším! :))
    Doufám, že ti pohovor dopadl dobře! :úú

    OdpovědětVymazat
  4. Držím palce!:)
    Já teď vyměnila hrášek za kukuřici..nemůžu si pomoct :D

    OdpovědětVymazat
  5. Hrášek S žampiony! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš, děkuji za upozornění, normálně bych tohle nenapsala ani náhodou, jen jsem asi fakt byla hodně unavená :-D....

      Vymazat
  6. Zdravá jídla obvykle nevypadají vábně, ale tohle mám opravdu chut zkusit! Ale souhlasím s Deniskou, asi si tam místo hrášku dám kukuřici :)

    budu ráda, když mrkneš ke mě na http://triangleworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to vypadá nádherně. Jak to hraje barvami, krása.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat