čtvrtek 7. února 2013

Jak se žije smolařům :-)?

Hned 1.1.2013 mi volala matinka, zda vím, že je letos "rok hada", moje reakce vypovídala o mém nadšení "hmmm, to je super..." ale i tak na mne vyrchlila co to znamená - lidi narození ve znamení hada (což jsem právě i já ;-)) budou mít letos celý rok štěstí - paráda!

Akorát mne teď napadá otázka - ehm, zatím měsíc a čtvrt a ono se někde zapomnělo :-D... Protože pokud hledáte celoživotního smolaře - můžete přestat, právě čtete jeho článek :-D.... Když si přečtu tenhle blog, tak stačí ty smolařiny, které sem píšu a to jsou jen drobné s porovnáním toho, co si nechávám pro sebe nebo jen blízké přátele :-D... např. já a mé úrazy (zde), to jak jsem byla za úchyla a zlodějku (zde a zde), nebo mých smolných 30 dní a či "klidná" reklamace PC (zde a zde)?? A v podobném duchu probíhá i leden, ale včerejšek? To už nešlo, musela jsem se odměnit :-D...


Začala jsem tím, že mne už nebaví noční a běhám po pohovorech, stejně jako včera... Sice všude chodím o 15 minut dřív, ale když se tramvaj rozhodne nejet, tak je to trochu problém :-D.... Takže po 15 minutách čekání na tramvaj co jezdí každách 5 minut jsem sprintovala na metro... Takhle si to běžím po chodníku a najednou se otevřely dvěře od auta v koloně a já viděla... hvězdičky... Ten hodný pán mne seřval, no něco ve stylu "ty krávo co běháš po chodníku"... v tom šoku jsem se mu omluvila, že jako chodec běhám po chodníku... V metru přišla na řadu kontrola následků, tohoto setkání, fajn, nehet visící z prstu, palec sedřený a krve jako při jatkách (když jsem s papírového kapesníků vyráběla provizorní obvaz tak si lidi odsedávaly :-D.), žaludek nalepený na páteři a kyčel snad najdu po cestě zpět... Na pohovor jsem přišla sice včas, ale po stisku ruky, kdy můj zničený palec dostal znovu zabrat, jsem neudržela výkřik a celou dobu na mne koukali jak na retarda :-D...

Řekla jsem si, že se vzdávám... A potřebuji se odměnit :-)... V tescu byla sleva na Lindt čoko - což mne nenechalo chladnou, rovnou jsem si v DM koupila svou oblíbenkyni proteinovku a hořčík, který došel a kvalitní šamponek s kondicionérem - včera jsem ho hned zkusila a jsem nadšená! Nikdy jsem neměla vlasy tak příjemné, lesklé a hlavně vypadající jako vlasy a ne srst zvířátka :-D....


No, ale na jednu stranu je příjemné být smolařem (na vše se musí koukat z té lepší stránky :-D), když o Vás jednou za uherský rok zakopne alespoň kapička štěstí máte z toho radost jako při výhře hlavní loterie :-D...

A co vy, jak jste na tom? Smolařka, dítě štěstěny nebo průměr :-)?

A vítě čím se řídím já? No přece, že vždy může být hůř ;-).....


EDIT 14:29 : Právě jsem si šla vařit čajík, jelikož jsem pěkně nachcípaná... takže jsem zakopla o dveře, narazila si palec, rozbila oblíbený hrnek a při úklidu se řízla do ruky :-D....

20 komentářů :

  1. Odměnit se čokoládou je nejlepší :)
    Já si spíše říkám, že prostě nemůže být každý den posvícení :D

    OdpovědětVymazat
  2. Uvidíš, že jednou se to určitě obrátí - jak se říká, jednou jsi nahoře, jednou dole :) Ale a,espoň máš spoustu "vtipných" zážitků :D A odmna je třeba, ta tvoje vypadá skvěle a uspokojivě :)

    OdpovědětVymazat
  3. No nevim jak to maminka myslela, ale rok draka končí 9.2.2013 a nastupuje rok hada. Myslím že heslo : ,,No přece, že vždy může být hůř ;-).....
    je sice dobrý, ale já jsem optimistka a vše vidím z té lepší stránky :-) A čokoláda Lind mnam mnam, pak ten den už může být jakýkoliv :-P . Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se, ona je drak a já jsem had a blb :-)... popletla jsem to :-)

      Vymazat
  4. Přesně tak, vždy může být i hůř. A všechno zlé se v to dobré obrátí, jen vyčkaj děvče! ;-) :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ale rok draka začíná až 10.2! To je totiž nov a tím začíná čínský lunární rok... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ha - díky za info - celkem jsi mne navnadila, třeba už jen tři dny :-)

      Vymazat
  6. To se mi stává jen zřídka, abych se při čtení článků smála do monitoru. Teď se ti to povedlo. Mohla by jsi psát zápisky z deního života, asi bychom se pobavili! :D:D

    snad budeš mít štěstí alespoň při hledání práce, a bez dalších úrazůl hlavně! :))

    OdpovědětVymazat
  7. Tak jsem si přečetla všechny Tvé zážitky a excesy z dob přítomných i minulých.
    U některých se s chutí zasmála...:)...u některých se naštavala (zlodějka).
    Hlavně se snaž vyvarovat těch úrazů (co bychom si bez Tebe počli)..já vím, že se
    to lehce řekne..jsem taky šramota :))))).Hezký den

    PS:padání z eskalátorů je můj zlej sen...

    OdpovědětVymazat
  8. Promiň, ale u Tvého článku jsem se docela dost pobavila :)..jo cizí neštěstí....:))
    Však ona nějaká ta kapička bude...třeba zrovna s tou novou prací! Držím palce.

    OdpovědětVymazat
  9. O bluguru mi ani nemluv, protože jsem ten recept původně chtěla dělat z bulguru, ale když jsem si ho chtěla hezky uvařit tak jsem viděla jak se tam promenáduje a červík a skončil nakonec úplně jinde než u mě v žaludku :D Boužel teda ani tato potravina nepřežila náš nájezd molů ve špajzu :D

    Nezapomeň na konci roku poreferovat jak probíhal ten tvůj šťastný rok, uvidíš, třeba k těm smolným článkům přibydou i nějaké ty veselejší :) A díky za tip na šampon ;)

    OdpovědětVymazat
  10. "..žaludek nalepený na páteři a kyčel snad najdu po cestě zpět" :´D Každý holt někdy máme své dny!:D Alespoň ses pěkně azaslouženě odměnila!:):D

    OdpovědětVymazat
  11. Koukám, že jsi podobný smolař jako já :D A ten obrázek je super :D

    OdpovědětVymazat
  12. Jéééj :X Tak to ti nezávidím :/ Ale zase sis koupila samé krásné věcičky ;)

    OdpovědětVymazat
  13. To je teda zážitek... Co to je za troufalost běhat po chodníku, že? :D
    Ale aspoň ses hezky po zásluze odměnila :)

    OdpovědětVymazat
  14. Promiň, ale já se tady řehtám jak kůň :D :D :D jsem ráda, že nejsem sama, protože já už si myslela, že jsem nějaký zvláštní druh retardovaného smolaře :D

    OdpovědětVymazat
  15. Ty čokolády vypadají skvěle :). Páni ty tvé úrazy.. to je strašný, furt se ti něco děje :(.

    OdpovědětVymazat
  16. Já jsem taky smolař.. Nikdy mi nevyjde nic, co potřebuju a všechno špatný mi padá na hlavu. :D Někdy mám pocit, že se proti mně spikl celý svět. :D

    OdpovědětVymazat
  17. ježiš :D to je story
    no já jsem taky víceméně smolař, často při nakupování - když se u něčeho rozhoduju automaticky vyberu tu špatnou variantu :D

    OdpovědětVymazat
  18. Hm, na posra.... aj hajzl spadne.
    Se mnouse ten můj zřítil když jsem dosedala a měla mohu v sádře. Byl to boj se i s berlama dostat do bezpečí :)
    Světla

    OdpovědětVymazat