pátek 22. února 2013

Jogurtový řízek z trouby (271 kcal)

1 porce:
100 g kuřecích prsou (105 kcal)
50 g Albert bílého jogurtu (20 kcal)
1 Racio celozrnný toast (30 kcal)
130 g vařených brambor (93 kcal)
25 ml polotučného mléka (12 kcal)
50 g rajčátek (11 kcal)

Kuřecí maso jsem rozkrojila (aby vznikl tenčí plátek - mě tedy dva, protože jsem blbě řízla :-D) a naklepala. Jogurt jsem smíchala se solí (a můžete přidat i koření dle chuti, já dala provensálské) a v této směsi jsem maso obalila (zbytek na něj přendala) a nechala odležet v chladu (maso jsem si naložila ráno u přípravy snídaně), po odležení jsem ho obalila v rozmačkaném toustu (není třeba špinit mixér, stačil mi igelitový pytlík a vzpomínka na jednu osobu :-D) - občas to chce strouhanku trochu přimáčknout, a dala na pečící papír a pekla v troubě při 180C cca 30 minut a v půlce jsem řízky otočila. Já jsem si udělala "klasiku" - tedy s bramborovou kaši a jelikož nebyla kyselá okurka tak s rajčátkem:-).

Když jsem bydlela doma tak jsem řízky milovala, samozřejmě se dělala "klasika" s trojobalem a spoustou oleje, původně jsem chtěla napsat, že toto je důstojná alternativa, ale ne - je to lepší :-D, díky jogurtu je masi krásně jemné.
Takže jako vždy - krásné ráno :-) a mne dobrou noc :-).

12 komentářů :

  1. ano, zdravější jsou lepší :) jako všechno:P já je mám ráda ve vločkách, zkoušelas?!
    dobrou noc!

    OdpovědětVymazat
  2. no vypadá to báječně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to skvěle!
    Já si do toho jogurtu dávám kari a obaluji to v cornflakes, ale tohle vypadá o moc lépe!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tohle vypadá opravdu báječně :O sice mám naplánovaný obědy na dnešek i zítřek, ale hned v neděli to zkusím, moc se těším :)

    OdpovědětVymazat
  5. To mi jednou dělala teta.. řízečky naložené v jogurtu s česnekem, byla to dobrota :).

    OdpovědětVymazat
  6. To je náhoda, mám je připravené na víkend :) Jen je chci zkusit s cornflakesama, ale s tím tousťákem je to vážně dobrej nápad!

    OdpovědětVymazat
  7. no to právě že i já :D ale je to zvláštní, spíš bych to očekávala obráceně :D super nápad :)

    OdpovědětVymazat
  8. tak toto je top blog :-O také recepty! hneď som si ťa pridala do záložiek :) len tak ďalej!

    OdpovědětVymazat
  9. já dělám řízek v cornflacích, tohle ale taky není špatný nápad:)

    OdpovědětVymazat
  10. Jůů to je úžasný nápad, obalit to v toastu, určitě vyzkouším! ;)

    OdpovědětVymazat