středa 20. února 2013

O všem a o ničem :-)


Chtěla jsem Vám sdělit pár věcí, ale ani jedna nestála za celý článek, tak to shrnu do jednoho článku :-).
Ať víte co Vás v tomto článku  čeká :-) :
     1) Zapékací misky
     2) Má milá dobrá vláknina 
     3) A trocha propagace i nečeho jiného :-)






1) Zapékací misky
Znovu a zpětně skládám poklonu své milované misce, se kterou jsem se rozloučila dne 9.2.2013 ( ZDE ), ale jíst se musí a já jsem měla štěstí a již mám nové - ano dokonce 2 a ke všemu za neuvěřitelnou cenu :-D... Znáte obchod "levné knihy" (ano, to, kde jsem dříve kupovala knihy, teď už bohužel sortiment knih obsahuje max. pohádky, červenou knihovnu a křížovky)? V tuto chvíli tam mají miliony blbostí a ke všemu i NÁDOBÍ! Koupila jsem tam misky rovnou dvě a to za 59,- a 39,-kč - ano opravdu jsem za obě dohromady zaplatila 100,- kč :-).... Sice mi moje původní vyhovovala víc :-D ale i tak z nich mám rádost :-) a velkou! Ta kulatá sice na fotce nevypadá, ale je hodně vysoká a ta hranatá je zase nížší, ale i tak - super, radost, paráda a ještě za pár korun :-).

2) Má milá dobrá vláknina
Zde jsem Vám sice psala o Dobré vláknině kakaové a Dobré vláknině - jemně kaková, ale teď mluvím o té třětí :-D.... O skořicové, jak jsem psala, nejraději jsem měla tu kakaovou, ale tu už mi nevyrábí, jemně kakaová mne trochu zklamala a nejčastěji jím právě skořicovou, často jí můžete vidět ve článcích o svačinkách (ty najdete ZDE) . Ráda a pravidelně sleduji "Peklo na talíří" a zaujal mne právě díl o musli, kde se zmiňuje právě i dobrá vláknina a jako jedna z mála má prst nahoru :-)... Hip hip hurá - umím si vybrat :-)... Jinak doufám, že video půjde (že jsem ho vložila správně), přestože jsem psala, že blog mám již rok, tak video přidávám poprvé :-D....

 





3) A trocha propagace něčeho jiného :-)
Teď odbočím ale úplně od téma blogu :-D... Ty co mne čtou již déle znají mou letní vášeň a to letní dětský tábor... Měla jsem nedávno slezinu s vedoucíma a dostali jsme CD s fotkama z tábora 2012... ach ta nostalgie, už teď se nemohu dočkat léta, takže pokud máte sourozence, známé s prckama (5 - 16 let) a nevědí co s dětma v létě - DOPORUČUJI VŠEMA DESETI "letní dětský tábor Častoboř" :-D.... http://www.taborcastobor.cz/. Děcka se rozhodně nudit nebudou :-) a pro pó - 1. turnus je nejlepší :-D :-D.





Takže opět krásné ráno jako vždy a zítra už opět s receptíkem :-).

15 komentářů :

  1. Jak budu mít chvilku času, na video mrknu, ještě jsem neviděla ani jeden díl, tak to budu muset začít sledovat. :))
    Zapékací misky vypadají opravdu krásně, ať ti dobře slouží. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, misky za tak levno? :-o Kurňa, já chci taky! :(
    Dobrou Vlákninu mám ráda, tak jsem ráda, že má palec hore! :)
    Měj se krásně! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Peklo na talíři jsem taky viděla a hned jsem se zaradovala, že Dobrá vláknina je opravdu dobrá :D A zapékací misky ti závidím, taky bych chtěla sehnat za takovou cenu. Těším se na spousty receptů z nových zapíkacích misek :)

    OdpovědětVymazat
  4. Video už jsem viděla a výsledky mě nijak nepřekvapily:) Dobrá vláknina je skvělá! Já myslela,že existuje jenom skořicová:D
    A Častoboř znám, jednou jsem tam byla za kamarádkou:)

    OdpovědětVymazat
  5. Vítám nové misky do rodiny:D

    OdpovědětVymazat
  6. joo,přesně tu hranatou nízkou misku mám taky a je super! :D...Dobrou vlákninu kakaovou jsem měla moc ráda,ale měla jsem jen jednu krabici :( :D..a představ si,nedávno jsem objevila tu krabici s ještě jednou porcí kakaové vlákiny! :D i kdyby to bylo rok staré,tak bych to snědla,protože to byla ona milovaná kakaová :D...v létě bych na tábor někam chtěla (a rozhodně by mi nevadilo tě poznat :D-mou skorokaždodenní inspiraci :D),musím to pořádně omrknout! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty misky vypadají super :-) Mám doma tři, ale nevyhovujou mi velikostně :-//

    OdpovědětVymazat
  8. No jo, levné knihy už nejsou to, co bývalo :DD
    Ten díl pekla na talíři jsem viděla a je fakt zajímavej:)

    OdpovědětVymazat
  9. No vidííš, máš novou pomocnici do kuchyně, vlastně rovnou dvě! Paráda! Také mám na takové zálusk, tvoje pečené snídaňky vypadají z nich tak krásně.
    A Peklo na talíři sleduji stále, tenhle díl jsem už viděla a výsledky mě ani nepřekvapili. Ty zapékané hnusy jsou fakt otřesné, jak to vůbec můžou prodávat? DV mám také ráda a to, že vyšla v testu tak pěkně, mě akorát těší :) Dlouho jsem ji neměla, musim pro ni zaskočit.
    Tábory...nikdy jsem na žádném nebyla, ale podobné traktace prostě nemám ráda, jsem asi málo společenský a moc introvertní tip.

    OdpovědětVymazat
  10. Mě bylo zakázáno koupit si zapékací misku se slovy, že se kvůli mé malé porci nebude zapínat celá trouba :D A to video jsem viděla taky, dobrá vláknina je fakt dobrá, snad abych si pro ni zase skočila :)

    OdpovědětVymazat
  11. Adel, tak jsem vyzkoušela tvou poslední kaši a je suprová, je opravdu hustá a krásně zasytí, zítra pokračování :D jinak videjko jsem také už viděla a zapékací mistička má také místo v mé kuchyni :)

    OdpovědětVymazat
  12. Adél, tak ty jsi skoro krajanka? :) My jezdívali s partou každoročně na Časťák do chatiček :)
    PS: díky, že jsi mi ulehčila mlsání Dobré vlákniny :)

    OdpovědětVymazat
  13. super! nové misky! :D
    a taky jsem koukala jak dobrá vláknina dopadla dobře, MUSÍM si jí už koupit!

    OdpovědětVymazat
  14. Misky jsou super, mě by se nějaká menší taky hodila :)

    OdpovědětVymazat
  15. Gratuluji k novým miskám, snad spolu prožijete tolik dobrého, jako s tou předchozí! :D

    OdpovědětVymazat