sobota 9. února 2013

RIP


Dnes nebude recept, článek o životním stylu, jídle, hubnutí a podobné, ale rozloučení....
Opustila mne má milovaná (neděste se, nejedná se o nic živého) a byla brutálně zavražděna... Jak jsem předevčírem psala v článku "Jak se žije smolařům" tak pokračuji ve svém stylu....




Jak jsem psala v článku o tom jakou mám smůlů - ukopla jsem si palec, když jsem včera uklízela kuchyni, tak jsem se do toho palce znovu kopla o kuchyňskou linku, tím pádem mi z ruky vypadl javovorý sirup (půlka se vylila :-( ) a rozbil mou milovanou-dokonalou-krásnou-často využívanou-oblíbenou-některými Vám záviděnou-nejlepší zapékací misku.... Jasný, jde o "blbé" nádobí, ale chtělo se mi brečet... Byl to dárek od kamaráda ....

Lidé co mne znají dobře, znají mou úchylku a to až neuvěřitelně si oblíbit věci - tohle by zářný příklad a aby i Vy jste poznali jak jsem v tomhle praštěná, poprosím Vss o minutu ticha ;-).... Děkuji a loučím se - samozřejmě ne s Vámi, ale s mou porcelánovou láskou....


Toto je jen drobná ukázka toho, jak jsem jí využívala... vlastně denně.... Ještě pár fotek s ní mám - nezveřejněných, takže ještě párkrát se s ní "uvidíte", ale bude to poslední "střípky"....

25 komentářů :

  1. Upřímnou soustrast ... ^^ a myslím že v rámci zachování přísunu receptů se všichni, co tě sledujeme, rádi složíme na misku novou !!!! :DD

    OdpovědětVymazat
  2. Tak aspoŇ si můžeš pořídit jinou.. :) Já nevím, na věcech nelpím :D

    OdpovědětVymazat
  3. Fuj! Já se lekla kdo umřel a ještě byl zabit. Ty mi teda dáváš! :D
    Nicméně misky je mi líto a přeji ať pořídíš lepší a hezčí! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, soucítím s tebou, také mám pro tyto věci sabost. Nedokáži si předstvait, co by se stalo, kdyby mě má milovaná miska opustila! :(( :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jáj, to mě mrzí. Já jsem ti ji tak moc záviděla... Vždycky jsem si na tebe a na tvou zapíkací misky vzpomněla, když jsem něco zapíkala jen pro sebe a složitě vymýšlela jak udělat, aby se to jídlo, které zabíralo jen půlku pekáčku, při pečení nerozteklo i na druhou polovinu...

    OdpovědětVymazat
  6. jééé, tak to je mi líto :)...a upřímnou soustrast :)

    OdpovědětVymazat
  7. Minuta ticha, ale je potřeba jít dál! Musíš najít novou misku, nikdy už to nebude ono, ale určitě můžeš být alespoň spokojená!

    OdpovědětVymazat
  8. úplně jsem se lekla, když jsem četla prvních pár vět :D ale třeba někde koupíš stejnou :)) i tak RIP ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Tvůj blog jsem našla teprve minulý týden, ale už i tak s tebou soucítím :)

    Blueberry Pink

    OdpovědětVymazat
  10. Jéjej, já už se taky lekla, ale jako musím usoudit, že škody je tedy mraky. Palec, sirup a nakonec ta krásná miska, kterou bych taky chtěla, jen se mi pořád nechce utrácet za nádobí, už ho nemáme kam dávat :D
    Třeba dostaneš novou :)

    OdpovědětVymazat
  11. upřímnou soustrast :(( :D taky mě vždycky rozesmutní, když mě navždy opustí mé oblíbené nádobí :(( ale život jde dál, zkus smutek vykompenzovat zakoupením nové misky :D

    OdpovědětVymazat
  12. myslím, že tu smůlu si přivozuješ psychicky. Když člověk ví, že '' má mít smůlu '' tak jí má. Když si řekneš, že to je blbost, bude se ti to dařit. Je to vše o psychice ;) Je mi líto palce, javorového sirupu i misky :/

    OdpovědětVymazat
  13. Minuta ticha držena. kondolence mám zasílat kam?:-) Já takhle jednou oplakala hrneček. Přítel se na to nemohl koukat a slepil mi ho. Teď na mě kouká z poličky :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoji, tak už jsem opět tady :) tak to mě mrzí, ale popravdě jsi mě tím začátkem článku docela vyděsila ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Jak já ti rozumím! Také se vždy upnu na různé věci, které mi vyhovují a pak jsem špatná z toho, když mě opustí! Navíc ta práce s hledáním adekvátní náhrady... Drž se :-D :-D!

    OdpovědětVymazat
  16. Víš, tím jak o té své smůle pořád mluvíš, zhmotňuješ ve článcích a tak, tak si ji vlastně nevědomky přivoláváš a k sobě připoutáváš. Myslím to dobře :) Míse poděkuj, že sloužila jak měla, teď přišel její čas prostě jen. To stejné s ostatníma nehodama a tak . . . A taky mě to už neba číst pořád.
    Hezkej den, Janča :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám zase blog ne jen kuli receptům, ale abych se vypovídala :-)... a tyhle články nejsou povinné ;-), takže když to nebaví stačí to nečíst :-)

      Vymazat
  17. Ahoj,

    je mi líto, že jsi přišla o svojí zapékací misku.:-(
    Chtěla bych se ale zeptat, jaké měla asi tak rozměry? Chtěla bych si jednu taky pořídit, vůbec ale nemám představu, jaké by měla mít rozměry. Plus ještě dotaz, z téhle tvé misky, kolik je to tak cca porcí? (vím, že záleží na jídle.)
    Díky za odpověď.
    L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem jí používala na jednu porci - i ve všech receptech co tady s ní jsou, jinak, velikost... pfff, už je "pohřbená" v popelnici a já na rozměry nemám oko :-D... ale řekla bych že o trochu menší než půl A4 a hluboká byla asi jako výška palce :-D... to je popis, co :-D...

      Vymazat
    2. Díky moc, alespoň základní představu mám.:)

      Vymazat
  18. Jejda, chuděrka už to má za sebou.... Ale dobře Ti sloužila, to je hlavní ;)

    OdpovědětVymazat