středa 13. března 2013

A co dál....

Za chvilku běžím na noční... ale na tohle jsem si čas najít musela.... 

   Holky, upřímně ruku na srdce, kolik z Vás přemýšlelo jak dlouho bude blogovat? Věčně to přece nejde, netvrďte mi, že v 50-ti budete psát články o zdravém životním stylu a cvičení....

   Občas přicházejí milníky... a když se to snoubí s povahovou charakteristikou (věci buď umím dělat naplno - jako tady - jeden článek denně nebo vůbec) tak pak člověk právě začne přemýšlet jak dlouho v blogovém světě obstojí... Tyhle milníky přišli teď - v poslední době... Psala jsem Vám 100x, že jsem životní smolař, ale tohle už není stížnost, spíše konstatování... a teď je toho tolik...
  1. Když lidi potřebuji nejsou... mám tohle u dvaou kamarádek, které jsem považovala za "přítelkyně", když potřebovaly, mohla jsem se rozkrájet a když teď nutně potřebuji já tak mají spoustu práce... a jelikož je to již opakující se situace tak se člověk neubrání otázce - "proč ony mne za to stojí a já jim ne...."
  2. Noční, byť byly časté a náročné, tak nebyly zrovna extra finančně výnosné... Takže můj režim je, že v týdnu jde zvládnout 5 denních a 2 až 3 noční... (po - denní, út - denní, st - denní a pak noční (popř "jen" denní), čt - po noční denní, pá - denní a pak noční, so - noční a ne - po noční a relax....) a pojedu tak cca do půlky května....
  3. Dále vztah ve kterém se patlám, pokračuji a přitom vím, že je to blbost.... a přitom jsem potkala úžasného člověka, který by za to stál a vyléčil by mne z mé blbosti ( a bral by mne i rozbitou :-D) ale nesmím... je to ex jedné těch dvou "přítelkyň" a ona by ho chtěla zpět a já jsem blb a prostě nemůžu...
  4. Mám tunu jiných koníčků - čtení, korálkování a teď se učím se zrcadlovkou.....
  5. Snažím se ve svých skoro 24-letech o přijetí na VŠ a scio testy mi ubírají na optimismu....
A takhle bych mohla pokračovat dál a dál... takže v kostce... nemám sílu a čas pokračovat a neumím prostě napsat jednou týdně... Nevím co tady s tím dál... na jednu stranu je to rok práce, zábavy a informací a na druhou stranu spoustu času, kterého mám teď (s prominutím) ku*va málo.... 

Co dál? Nechci skončit.... ale.....

Pro pó, zatím mám připravené dva články, tedy na čtvrtek a pátek a mezitím si vše musím rozmyslet... 

24 komentářů :

  1. Adele, myslím, že nejdůležitější je, si nejdřív udělat pořádek v životě a v hlavě a když zbyde čas, napsat na blog. Má to být zábava a ne povinnost! :) Proč třeba nepřispívat jen jednou týdně? Každodenní články jsou sice pro nás čtenáře super, ale nedovedu si představit, že bych to takhle zvládala.
    Určitě nekonči, dej si třeba měsíc, dva pauzu, pak se vrať a uvidíš, že my tu stále budeme :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně jak píše Kim, má to být zábava, koníček, ne povinnost:)
    Já píšu teď často, protože mě to baví, ale až mě to omrzí, tak jednoduše psát budu méně a nebo vůbec, nic se neděje :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych o tebe nerada přišla, ale tvoje pocity jsou nejdůležitější - je to přece tvůj život... co si dát prostě jen pauzu, přesně jak píše Kim a pak uvidíš, co dál a jestli dáš blogování ještě šanci.

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Dělat blog na 100%" není o tom, přidávat denně, ale kvalitně! Což tvoje recepty rozhodně jsou! Hodně lidí se jimi inspiruje a más dobré nápady a typy :) Byla by to škoda kdyby jsi to zabalila..
    Takže si to ještě pořádně rozmysli :)

    OdpovědětVymazat
  6. Máš stejné dilema jako já.. Podle mě by ses měla soustředit na svou budoucnost. Je to tvůj život ne? Prosedíš ho celý u blogu? Ber tohle jen jako koníček. Jak vidím, právě teď máš daleko důležitější věci na práci. Vyjasni si to s kamarádkami ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Tvůj blog patří k nejlepším, co znám.
    Je důležité mít ale i svůj život a jsou důležitější věci, já sama se svým blogem jsem taky víc než rok nevěděla, co dělat. Všechno si to promysli a třeba až bude čas, zase se na blog vrhneš. Za tři měsíce, za půl roku může být všechno jiné :) Hodně štěstí

    OdpovědětVymazat
  8. Samozřejmě,mít spokojený život je to nejdůležitější.Vše si v klidu rozmysli.Mám jen takový asi blbý dotaz.Kdybys to náhodou zabalila,bude k tomuto suprovému blogu pořád přístup?Myslím to tak ,že jsem si nikam neukládala ty skvělé recepty a prakticky denně je používám.Tak jen jestli si to mám projistotu někam stáhnout.Mám tento blog v záložkách tak ať se pak nedivím že už není.To by mně vážně mrzelo.Díky za odpověď a přeji mnoho štěstí v životě.

    OdpovědětVymazat
  9. Hele vyprdni se na lidi co na tebe kašlou a neber na ně ohledy, buď silná, hlavu vzhůru a jdi si za svým snem a životním cílem a pak budeš šťastná! To jestli u toho budeš mít chuť ještě blogovat je další věc, člověk by se neměl do ničeho nutit. Z vlastní zkušenosti vím, jak je někdy těžké udělat ty důležité rozhodnutí. Člověk se sice na chvíli dostane mimo svou komfortní zónu ale stokrát se mu to pak vrátí v tom lepším! Nenech si ubírat energii lidma, kteří za to nestojí a žádnou energii ti nedodávají. Je lepší mít 1 opravdovou kamarádku než 5 falešných. Najdi v sobě tu sílu, přitom jak pracuješ a ještě zvládáš mít tak úžasný blog plný skvělých receptů věřím, že si silná osoba a že to zvládneš!

    OdpovědětVymazat
  10. Miluju Tvůj blog - ale blogování je přeci zábava, ne povinnost :) Dej si pauzu, nebo přidávej jeden článek za týden a je to :) A kam se hlásíš? Na co? No a jestli hledáš novou kámošku - hlásím se :)

    Lil (odjogurtukelimek@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  11. Jsi skvělá blogerka a tvůj blog patří mezi ty skvělé.
    S blogem nekonči, protože jde z tebe cítit, že tě baví. Jen teď máš těžké období...uvidíš, že brzy bude vše v pořádku. Určitě blog neruš...jen si dej dlouho pauzu...a pak se vrať až příjde ta chuť zase.

    OdpovědětVymazat
  12. Blog je super a bylo by ho škoda, dostala jsem tu od tebe spousty rad a tipů a tak teď ti poradím já......co kdyby jsi pro jednou začala myslet sama na sebe?....(pro tentokrá se neohlížej a udělej to, co cítíš)....věř mi...FUNGUJE TO :)! Drž se a věř, že bude líp :).

    OdpovědětVymazat
  13. Neruš ho. Třeba chvíli nepridavej články ale nerus ho :-( takové práce ti to dalo a byla by to skoda, mám ho ráda. A určitě ne jen já

    OdpovědětVymazat
  14. Také jsem už o tom přemýšlela, zatím blogovat budu, ale až se mi prostě vytratí chuť, nebudu mít čas a to věřím, že až budu za 2 roky na vejšce, tak ho mít nebudu. Také jeden z impulzů by molo být stěhování- s přítelem, což bych blogování nechat musela, nebo rodina. Asi takhle! ;)
    Hlavní je, aby ty jsi měla v životě uspořádáné věci tak, jak chceš ty. Blog je virtuální svět, do kterého můžeš vždy utéct a mít tady spousty "kamarádek", kterým se můžeš svěřit. Ale tento svět tě niak neuživý a už vůbec ti v normálním životě nepomůže.

    Rozmysli se správně a přemýšlej.
    Měj se krásně kočko!

    OdpovědětVymazat
  15. Nikdo te samozrejme do blogovani nutit nemuze, ale za sebe muzu rict, ze jsem ozkousela urcite pres polovinu (a ze jich tu mas!!) tvych receptu, takze by po tobe zbylo veeeeelke prazdne misto v mem virtualí srdci :D ne opravdu, kdyby jsi se rozhodla skoncit, tak dekuju za to, o co jsi se v prubehu casu na blogu podelila a preju hodne stesti v osobnim zivote :))
    xoxo

    OdpovědětVymazat
  16. Tvůj blog je skvělý a já zde pravidelně hledám recepty :o) Byla by škoda ho smazat... Na druhou stranu, nikdo p tobě nemůže chtít, aby jsi dělala blog denně do konce života... Dej si voraz, ukliď si v životě a pak uvidíš, třeba dostaneš chuť se vrátit a psát a třeba to tady necháš jen pro ostatní, aby měli kde hledat inspiraci :o)

    OdpovědětVymazat
  17. 1. s těma kamarádkama to mám úplně stejně, když jsem je potřebovala, vypařily se a jedna si začala s mým ex, který mi stále velmi, velmi chyběl.
    2. tím se dostávám k Tvému druhému bodu - zkus být sobec, mysli na sebe, protože ostatní lidi myslí jen na sebe a nenech si ubližovat tím, že budeš pořád tak strašně hodná...
    3. já vztah skončila právě proto, že jsem nebyla šťastná a objevil se někdo, kdo mi ukazuje, že vztah může být o něčem jiném, o něčem skvělém. Sice má trochu složitější situaci, ale čas ukáže, co bude a nebude...

    Držím Ti palce, ať všechno zvládneš a kdo říká, že musíš přispívat každý den? To zvládá málokdo a já tedy rozhodně ne... Ale nežijeme blogem, přece? :) :-*

    OdpovědětVymazat
  18. Adelko tvuj uzasny blog jsem objevila nedavno a mam ho moc rada, proto jsem smutna, ze by bys uz nic nepsala, jeste to prosim zvaz. Mas uzasne napady na zdrave jidla a musim rict, ze fantasticke temer profesionalni fotky (mam na to oko-jsouc absolvent FAMU). Na blbe kamosky se taky muzes zvysoka a expritele te jedne z nich klidne okouzluj, jestli si sednete, tak budete spolu bez ohledu na ni. (radim z vlastni zkusenosti, jsem uz starucha-42let, tak doufam, ze muzu a nezlobis se za to). Hrozne moc ti preji, at se dostanes na VS, jsi vpohode a stastna a hlavne at uz nemusis tolik poracovat, protoze je to energeticky likvidacni. A taky jako ostatni se primlouvam, za prispevek jednou tydne. Moc ba nas to potesilo.Katka

    OdpovědětVymazat
  19. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  20. Tvůj blog jsem objevila včera a ihned mě oslovil a mám ho v záložce, je to skvělý blog

    OdpovědětVymazat
  21. ahoj :) rozhodne svoj blog neruš prosím ťa :) vždy tu nájdem skvelé tipy na nejaký ten recept :) nemusíš nič nové pridávať a možno raz za pol roka sem dáš nejaký nový recept alebo keď ťa niečo osloví tak to napíšeš :)

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj, rozhodně bych brala kluka, který by tě chtěl i rozbitou a se kterým by ses ani netrápila tím, že se s tebou jedna rádoby kámoška už nebaví :).
    K té vysoké škole - důležité je, že ses aspoň rozhodla to zkusit a kdyby to teď nevyšlo, vyjde to za rok :). A je přitom jedno, kolik ti je let, na VŠ se na to tak nehraje.
    Jinak já tady komentáře skoro nedávám, ale tvůj blog sleduju pravidelně a taky se pravidelně pokouším o to, aby se mi povedly tak skvělé jídla jako tobě. No, zatím s tím dost bojuji, ale nevzdám to :D. Každopádně pokud nemáš na blogování zrovna náladu, nebloguj. Fakt si dej klidně ty 2 měsíce pauzu, jak píšou holky, ale zkus si během toho tvoje recepty aspoň fotit. A co ty víš, třeba přijde čas, kdy zas budeš mít 100 chutí něco napsat a třeba si předpřipravíš i články na další týden, dva..
    Tak přeju ve všem hodně zdaru :)

    OdpovědětVymazat
  23. Adele, čítam tento článok až dnes a nedá mi nenapísať k bodu 4. Choď do toho a nerieš kámošku. Ide o tvoj život a tvoje šťastie. Myslíš, že ona by sa na teba obzerala?

    OdpovědětVymazat