pátek 22. března 2013

Dvakrát kuřecí plátek s teplou zeleninou



Jelikož mám "omezený" režim, tak dnes přicházím rovnou s dvěma receptíkama :-).... Stylově jsou velice podobné, aneb kuřecí plátek a teplá zelenina, ale pokaždé jinak :-)....




Kuřecí plátek s pečenými lučinovými rajčátky (243 kcal)


1 porce:
1 menší KL extra panen. oliv. oleje (20 kcal)
100 g kuřecích prsou (105 kcal)
znovu 1 menší KL extra panen. oliv. oleje (20 kcal)
250 g rajčátek (56 kcal)
2 stroužky česneku (11 kcal)
20 g lučiny linie s vlákninou (31 kcal)

Do zapékací misky jsem dala lžičku oleje a rozetřela, rajčátka rozkrojíme na půl a dáme do misky, česnek jsem pokrájela na malé kousky a také přidala a nakonec osolila a posypala bazalkou a vše promíchala a pekla v troubě předehřáté na 150C cca 15 minut a nakonec jsem na rajčátka rozmístila lučinu a dala do trouby ještě na 5 minut. Mezitím jsem akorát na oleji osmahla plátek naklepaného a okořeněného masa a podávala.
No na fotce to sice vypadá jenom jako teplá rajčátka, ale bylo to delikatesní :-).


Kuřecí plátek s pečenou zeleninou a citronovo-pepřovým dipem (265 kcal)

1 porce:
1 menší KL extra panen. oliv. oleje (20 kcal)
100 g kuřecích prsou (105 kcal)
znovu 1 menší KL extra panen. oliv. oleje (20 kcal)
200 g cukety (37 kcal)
100 g rajčátek (22 kcal)
40 g cibule (16 kcal)
50 g Albert bílého jogurtu (20 kcal)
1 PL - 25 g - Cottage Albert (25 kcal)
citronová kůra a pepř

Nejdřív jsem si připravila dip - jogurt smíchala s cottagem, jogurtem, přidala pepř a trochu čerstvé citronové kůry. Maso jsem jen naklepala, osolila a opepřila a dala stranou. Do pekáčku dala lžičku oleje, nakrájenou zeleninu, osolila a posypala troškou koření "grilovaná zelenina" a pekla cca 20 minut a mezitím osmahla na lžičce oleje maso.... No a tím je hotovo :-).
Tak a tady jsem udělala jen jednu chybu a to, že jsem udělala málo dipu - protože tahle kombinace mne uchvátila :-D.

Tak a který receptík Vám se líbí víc :-)?
Jinak já stále jedu v zaběhnutém tempu (kecám slevila jsem, už jen dvě noční, ne tři :-D) - po až pá denní a pátek a sobota noční a občas mezitím samozřejmě i nějaký kontakt s okolím, trochu čtení, focení atd., takže nudou rozhodně netrpím :-D.....

16 komentářů :

  1. ta pečená zeleninka mě láká!:) a líbí se mi,že se rozhodně nenudíš :P

    OdpovědětVymazat
  2. Recepty se mi líbí oba, ale větší chuť mam teď na ten první :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám hlaaaad:D
    Vypadá to skvěle:)

    OdpovědětVymazat
  4. a kde pracuješ?:)
    oba recepty vypadají dobře :)

    OdpovědětVymazat
  5. fiha to mas aku robotu?
    Inak ak ta zaujima aky make-up je podla mna uplny Top kuk tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/03/recenzia-max-factor-ageless-elixir.html

    OdpovědětVymazat
  6. mňááám, nejlepší jídlo! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Adelko oba receptiky jsou presne v mem oblibenem stylu...mnaaaaam....
    Katka

    OdpovědětVymazat
  8. Mňam! :) Dala bych si oboje! Ten dip vypadá dobře! Někdy musím vyzkoušet!

    Pokud by sis náš blog chtěla přidat do oblíbených, tak už nám konečně fungují pravidelní čtenáři. :) pěkný den!

    OdpovědětVymazat
  9. Ten první mě zaujal víc :-)) Ale oba vypadají nádherně!:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Mňam, tohle já ráda! A lučinová rajčátka musí být skvělá, vyzkouším!

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, vím že napíšeš že ti to vyhovuje, ale nemůžu si pomoct.... chápu že lidi vynechávaji přílohy, i když ani to neni ideální, ale když už to jíš jako "fitness body buieldři" jen se zeleninou, uvědom si, že oni jí třeba 300g steaky, 100g neni porce ani s přílohou. Timhle si akorát zpomaluješ metabolismus.

    OdpovědětVymazat
  12. tak akorát jsem dodělala článek, jak jsem se nechala inspirovat těma rajčátkama, fakt lahoda :D yummy

    OdpovědětVymazat
  13. Mě se líbí oba receptíky, ale teda zaujaly mě ty rajčátky, ty vypadají fakt skvěle, ale i to maso, no prostě nádhera, až se mi sbíhají sliny :)

    OdpovědětVymazat
  14. pečená rajčata, to zní famózně :D musím to zkusit :)

    OdpovědětVymazat
  15. jako oboje vypadá velmi dobře, jsem teďka dojedla, ale stopro si to udělám :) tak zvládni tu fůru práce a nezapomeň i na ten odpočinek! ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Obojí vypadá naprosto fantasticky a takhle před obědem mi děláš teda pěkné chutě :)

    OdpovědětVymazat