úterý 5. března 2013

Kuřecí plátek s bramborovým salátem s kyselou okurkou (266 kcal)

1 porce:
100 g kuřecích prsou (105 kcal)
1 menší KL extra panen. oliv. oleje (20 kcal)
150 g brambor vařených ve slupce (102 kcal)
100 g nakládaných okurek (22 kcal)
10 g - 1 KL Snico francouzská hořčice (9 kcal)
20 g cibule (8 kcal)
sůl, pepř

Brambory uvaříme ve slupce a buď nakrájíme nebo protlačíme, přes "sítko" (prostě nevím jak se tomu říká :-D.... takové to kolečko s ostrým "sítkem" - určené právě na brambory na salát :-)), přidáme pokrájenou okurku na menší kousky, nasekanou cibulku, hořčici, sůl, pepř a já přidala ještě lžíci vody, ve kterých jsou okurky naložené (a já mám luxusní okurčičky - domácí od dědečka - lepší neexistují :-D) a vše pořádně promícháme. Maso jsem osolila, opepřila a naklepala a osmahla na kapce oleje a podávala se salátem.

Asi to nevypadá nic moc, ale je to moc dobré :-).... Takže již klasicky všem krásné ráno a já jdu do hajan :-).

12 komentářů :

  1. Páni :-) ten bramborový salát ♥

    OdpovědětVymazat
  2. U tebe i ten plátek vypadá luxusně!:D

    OdpovědětVymazat
  3. jé ani nevíš, jak se těším na domácí okurky :D tady máme jen extra kyselé a jíst se to nedá, zlaté české :)

    OdpovědětVymazat
  4. vypadá to super a jistě to i moc dobré bylo:)))

    OdpovědětVymazat
  5. ahoj chtěla bych se zeptat jestli pořád hubneš nebo už udržuješ??

    OdpovědětVymazat
  6. vypadá to moc dobře a salátek si udělám :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé, ten dalátek mě hoodně zaujal! :)))
    Hledala jsem nějakou zdravější formu, děkuji ti ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Takže zítra tě očekávám u nás v kuchyni kolem druhé hodiny abych až se vrátím ze školy měla už jídlo na stole :D Vypadá to skvěle, brambory jsem dlouho nevařila, nějak mě nebaví to škrabání a pak čekání (z tohoto důvodu preferuju především kuskus) :D Ale na zdravou variantu bramborového salátu se chystám už delší dobu ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Jé, to je pěkné, mně by se tam líbila ještě vařená mrkvička a bílý jogurt?
    Chtěla bych se zeptat - kolik tak kcal mají tvoje svačiny? Vidím, že snídaně i obědy máš docela nízkokalorické, tak jestli nemáš hlad :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám svačinky velké :-)... takže se mi to vyrovnáva... svačinky mám kolem 200 - 250 kcal... a hlad nemám... já jinak pořád něco zobu , takže jím vlastně jen jednou denně - pořád :-D

      Vymazat
  10. Mám docela hlad, tohle bych si dala:)

    OdpovědětVymazat
  11. Skvělý recept. Myslím, že ho zkusím použít i u ryb. Manžel je totiž velký nadšenec do rybaření, takže ryb máme většinou více než dost, Já jsem za to osobně ráda a nebráním mu v tom. Naopak minulé Vánoce jsem mu koupila rybářské lehátko se spacákem, díky kterému má větší pohodlí, když tráví čas u vody pod širákem.

    OdpovědětVymazat