neděle 10. března 2013

Květáková kaše s kuřecím plátkem (269 kcal)

1 porce:
200 g květáku (50 kcal)
1 malá brambora - 60 g (43 kcal)
1 velký stroužek česneku (5 kcal)
50 ml polotučného mléka (24 kcal)
100 g rajčátek (22 kcal)
1 menší KL extra panen.oliv oleje (20 kcal)
100 g kuřecích prsou (105 kcal)

Květák a bramboru jsem pokrájela a dala společně vařit do osolené vodě, když je květák i brambora ok, zcedila jsem vodu, přidala pokrájený česnek, mléko a rozmixovala na kaši, podle chuti přisolila a opepřila a pořádně ještě jednou promíchala a podávala s kuřecím plátkem, který jsem osmahla na trošce oleje a s rajčátky.

No jo, dá se říct, že klasický můj článek, ale přece jen v jedné věci je výjimečný - a to tím, že má ČÍSLO 500 :-).... Takže jako vždy krásné ranko a já jdu do hajan :-).

9 komentářů :

  1. květáková kaše zní výborně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kvetakovou kasi neznam:-) zni to vyborne:-)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ten kuřecí plánek bych si fakt dala:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Škoda, že nejím květák.. Vypadá to dobře:)

    OdpovědětVymazat
  5. Já minule dala místo květáku brokolici, taky výborné!:)

    OdpovědětVymazat
  6. To zní jako pořádná mňamka! :)
    Já dnes měla bramborovou kaši a kuře :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj. Promiň že ti to píšu sem, ale zaujalo mě jak počítás hodnotu pudinku. Máš tam u všech receptů kolem 10kcal/10g

    Bohužel tohle je ale hodnota hotového pudinku. Když si ho uděláš podle návodu bude mít cca 400kj/100g, tzn z toho pullotru mlíka a prášku a cukru je pak celek kolem 2500.

    Pokud používáš při vaření jen ten prášek, pak to je víceméně čistý škrob a má kolem 1500 kj na 100g.

    To pak dost změní i ty tvoje výpočty tak jsem ti to jen chtěla dat vědět aby si to do budoucnosti brala v potaz :-)

    Můžeš mrknout i na net a nebo se schválně podívej na ten obal že ty hodnoty jsou na hotový puding jenže tam je převážná část hmotnosti mléko proto je to mnohem min než ten prasek

    OdpovědětVymazat
  8. Ta květáková kaše mě hoodně zaujala... :))
    Dobrou!

    OdpovědětVymazat
  9. Opět hodně velká dobrotka!!

    OdpovědětVymazat