čtvrtek 14. března 2013

Medové fazolky s kuřecím plátkem (232 kcal)

1 porce:
1 menší KL extra panen.oliv oleje (20 kcal)
100 g kuřecích prsou (105 kcal)
1 menší KL másla (18 kcal)
150 g fazolových lusků (maraž.Albert) (37 kcal)
10 - 1 větší KL medu (33 kcal)
10 g sójovky (19 kcal)

Jednoduché, rychlé a mne uchvátila chuť fazolek :-).... Maso jsem klasicky udělala na pánvi, fazolky spařila vroucí vodou (jsem prostě líná je rozmražovat vařením :-D), na pánev dala kus másla, přidala fazolky, prohřála a přidala sójovku a na mírném plameni promíchávala než bylo maso skoro hotové a nakonec přidala med, který jsem jen nechala rozpustit a pořádně promíchávala, aby se opravdeu dostal ke všem fazolkám a potom už je tohovo :-)....

Takže všem krásné ráno a mne začíná maraton.... Včera po denní na nočku a teď jsem přišla z noční, jdu si dát sprchu, snídani a zase na denní... takže až dnes kolem šesté přijdu domu tak maximálně upadnu na guač a do zítřejšího rána nevstanu ...

Stále musím přemýšlet nad tím co jsem psala včera a závěr? Na  zítra mám připravený článek a v sobotu ráno napíšu :-)... Jinak jak se někdo ptal - kdybych končila tak blog rozhodně mazat nebudu, přece jen je to rok informací, práce, zábavy atd. :-)
Jinak holky - všem moc moc děkuji za komentáře.... přiznám se, že tolik "komplimentů", pochval a pochopení jsem nečekala...

5 komentářů :

  1. Jé, to bypadá krásně. Fazolky mám moc ráda. Už se těším, až je objevím v obchodě! :)
    Je super, že i když se rozhodneš tak, nebo tak, blog rušit nebudeš! ;) Měj se krásně a hlavně, síílu! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Fazolky miluju:))
    Zvládni to všechno!!:)

    OdpovědětVymazat
  3. souhlasím s Deniskou, fazolky miluju :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já se nějak bojím fazolky ochutnat. :D ale vypadá to lákavě. :)

    Taky bych tě chtěla pozvat na svůj blog, aby ses zapojila do výzvy - dřepování. Jedná se o 30denní výzvu. :) Tak kdyby se ti chtělo... Pěkný zbytek dne!

    OdpovědětVymazat