pátek 8. března 2013

Ochutnala jsem - Cerelánky

Nejdříve jsem o nich četla na blogu u Droběnky a říkala jsem si, že je musím ochutnat, ale nějak jsem na to zapomněla :-), a po čase jsem na ně narazila v Tescu a to už jsem si je nemohla nechat utéct :-).
Mne moc tyhle sušenky zachunaly, takže přidávám jako tip pro Vás :-).



Oficiální info : 
Celozrnné sušenky s medem špaldou a lněným semínkem. 68g. Obilné sušenky s malým osbahem cukru. Složení: pšeničná mouka, ztužený rostlinný tuk, cukr 10%, ječmenná mouka celozrnná 8,3%, vejce, sušené mléko, přírodní med, pšeničné otruby, ovesné vločky, lněné semeno, maltózový sirup, přírodní barvivo: karamel, kypřidla: uhličitan amonný a uhličitan sodný, sůl, aroma. Energie: 1608kJ/100g.

Nutriční info na jedno balení (68g) :
Kcal: 261 kcal
Bílkoviny: 5,64 g
Sacharidy : 35,22 g
Tuky: 11,08 g
Vláknina: 3,19 g

No jinak, jak jsem psala už v úvodu - mne sušenky chutnaly moc, jsou tak akorát sladké a s minimem cukru, protože jsou slazené medem a hlavně mne osobně proti jiným sušenkám fakt zasytily... Pro představu jak si vedou v porovnání s jinými sušenkami přikládám tabulku :-).




A co Vy holky? Už jste tyhle sušenky ochutnaly? A pokud ano, tak jak jste byly spokojené Vy?

16 komentářů :

  1. ano už jsem je také ochutnala a jsou moc fajn :-) super je jejich energetická hodnota ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsem je již měla, půlka balíčku mi ještě leží v šuplíku.
    Jsou vynikající! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Tieto som ešte neochutnala. Ale veľmi mi chutia Hobbits, tiež majú veľmi dobré zloženie :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nikdy jsem si jich ještě nevšimla, ale musím říct, že vypadají lákavěji než nějaké Bebečka a podobné...

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za tip, určitě je také vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat
  6. O těch jsem ještě neslyšela:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jé to jsem ráda že ti zachutnali, já si je zamilovala :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Kupuji pravidelně a jsou moc dobré a i cena je přijatelná.

    OdpovědětVymazat
  9. ty znááám..jsou výborné..:)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty neznám...třeba někdy vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tyhle sušenky jsou jedny z neoblíbenějších, vždycky když dělám cheesecake, dávám právě tyhle a nikdy nezklamaly! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Znám a celkem mi chutnají. Ale nelíbí se mi tam ten ztužený tuk ve složení:(

    OdpovědětVymazat
  13. O těch slyším poprvé!:) děkuju za tip:)

    OdpovědětVymazat
  14. Hned dnes je koupím! :) Díky za típek :)

    OdpovědětVymazat
  15. Díky za tip, vypadají moc lákavě :)

    OdpovědětVymazat