čtvrtek 7. března 2013

Zapečené rajčatovo-ricottové těstoviny (277 kcal)

1 porce:
50 g těstovin Panzani Macheroni (179 kcal)
100 g rajčat (22 kcal)
50 g Ricotta Italat (70 kcal)
1 stroužek česneku (5 kcal)
sůl, pepř, bazalka

Tak tohle byla fakt rychlovka a trochu krizovka, ale dopadla skvěle :-)... Původně jsem měla jíst mimo domov, takže jsem zjistila, že tu mám akorát zbytek ricotty a pár rajčat a bylo to :-).

Těstoviny (50 g v neuvařeném stavu - občas se na to ptáte - vždy tyhle suroviny uvádím v neuvařeném stavu :-)) jsem uvařila ve vodě, těstoviny spařila, ale neloupala a nahrubo je pomixovala, přidala jsem ricottu, pokrájený česnek nadrobno, sůl, pepř a bazalku a pořádně promíchala a smíchala s těstovinami a přendala do zapékací misky a pekla cca 20 minut při 180C.

Na jednu stranu si přijdu jako ohraná gramofonová deska - ale co jiného ráno popřát :-D, takže opět a zase - krásné ráno, dobrou snídani a příjemný den a mne dobrou "noc" :-).

8 komentářů :

  1. Ty jo, takhle po ránu mi dělat takový chutě:-D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi to líbí, těstoviny jsem už dlooouho nezapékala. Musím si to připomenout :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ricottu zbožňuju a právě jsem jí zkoušela dát místo lučiny do tvého receptu, zapečený kuřecí plátek s žampiony v troubě :)
    Jen asi se ti vloudila chyba do textu. Místo spařit rajčata, tak těstoviny ;)

    OdpovědětVymazat
  4. mňaaam, miluji těstoviny na jakýkoliv způsob a tohle vypadá hodně dobře :)))

    OdpovědětVymazat
  5. Jééé, mňam to vypadá úžasně :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mně to připadá, že stravování mimo domov je čím dál složitější, pokud člověk nechce FastFood a nebo mastný čínský nudle, tak musí do restaurace, ale připadá mi, že už ani tam si člověk moc nevybere. Buď salát, ale ty jejich zálivky... Už jsem dlouho neviděla restauraci, kde by byli schopní udělat obyčejný kuřecí plátek s bramborama...

    OdpovědětVymazat
  7. Mňaaaaaaaaaam, toto som si dnes spravila na obed, no proste super recept!:) Ďakujem :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vypada to supr, jenom chybička v textu- těstoviny spařila (místo rajčatax těstoviny :D)

    OdpovědětVymazat