pátek 12. dubna 2013

2x čerstvé jahody a vločky a pokaždé jinak :-)


 Tak a tentokrát opět sladké receptíky, tedy dvě snídaně, dvě stejně suroviny a pokaždé něco jiného :-)....

A "pravidelné" suroviny - tedy jahody a vločky jsou k snídani dokonalé, o obou surovinách a jejich prospěšnosti mám zde na blogu dokonce i článek... O jahodách ZDE a o vločkách ZDE.





Čoko jahodová kaše ze dvou druhů vloček (290 kcal)


1 porce:
25 g emco jemných vloček (87 kcal)
25 g pohankových vloček (80 kcal)
100 ml polotučného mléka (48 kcal)
100 ml vody
100 g jahod (35 kcal)
1 čokoládka rausch 75% (40 kcal)

Nemůže to být lehčí (občas si říkám, že ty recepty jsou tak triviální, že se stydím je sem dávat :-D), vločky smícháme, přidáme mléko a vodu a dáme vařit, jahody pokrájíme a čokoládu nastrouháme, ke konci přidáme většinu jahod a čokolády a promícháme. A já jsem si kaši dozdobila zbytkem jahod a čokolády :-).


Pečené tvarohovo-jahodové bochánky (292 kcal)

1 porce:
20 g emco jemných vloček (70 kcal)
100 g jahod (35 kcal)
1/2 (125 g) Albert nízkotučného tvarohu (87 kcal)
1 vejce (80 kcal)
5 g - 1 KL - třtinového cukru (20 kcal)

I tady je to až extrémně jednoduché :-).... Vločky jsem zalila troškou vroucí vody, promíchala, přidala cukr, vejce, pokrájené jahody, tvaroh a znovu všechno pořádně promíchala a přendala do formiček (které mám z časopisu :-)) a pekla při 180C cca 25-30 minut - podle trouby a hotové jen vyklopila :-).

EDIT: Jednou porcí jsou myšleny oba bochánky :-)



Tak co holky? Jak pak se Vám líbí tip na jahodovu snídani :-)? A který receptík více?

21 komentářů :

  1. Určitě mě zaujaly ty bochánky, udělala bych si to na snídani, ale ráno chci hned po probuzení rychle jíst :D, ale ta příprava je asi delší, tak to zkusím na svačinu, vypadá to nádherně!

    OdpovědětVymazat
  2. ty bochánky jsou vskutku zajímavé :)

    OdpovědětVymazat
  3. Také se mi líbí ty bochanky :) mnam :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zaujaly mě hlavně ty bochánky :-) A jinak jahody - ty bych mohla každý den :-)

    OdpovědětVymazat
  5. koukám jsme obě nějaké jahodové :D není nad jahůdky z vlastní zahrádky, jsou chutí sladší, nejsou nahnilé, ale u nás na ně někdy "útočí" slimáci :-/ také mě zaujaly ty bochánky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten článek mě moc zaujal :)))


    Zvu tě na svojí GA, byla bych ráda za tvoji účast :) http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/prvni-giveaway-pro-vas.html

    OdpovědětVymazat
  7. Ty bochánky jsou naprosto úžasné! :))

    OdpovědětVymazat
  8. ty bochánky vypadají skvěle!:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ježiši ty bochánky vypadají naprosto luxusně!

    OdpovědětVymazat
  10. Mňam :) Vločky k snídani jsou nejlepší! Dělám si kaši každé ráno, když teda zrovna nehubnu jako teď, a dávám si do nich teda sojové mléko, ale jahody tam mám taky ráda :).

    OdpovědětVymazat
  11. Ty bochánky musím zkusit! Bezkonkurenční !

    OdpovědětVymazat
  12. No, ty bochánky teda vypadaj božsky! Přemýšlím, jakou rostlinnou alternativou bych nahradila tvaroh a udělala je. :P

    OdpovědětVymazat
  13. Jejda, ty bochánky jsou boží, kam na to sakra, holka, chodíš? To by mě nikdy nenapadlo, vypadá to fakt skvěle! A kašička taky :) můžu se zeptat, kde jsi koupila ty krásné formičky na ty bochánky? Cchci je takýýý :D

    OdpovědětVymazat
  14. Ty bochánky vypadají zajímavě. :) dala bych si oboje!

    OdpovědětVymazat
  15. jahody bych mohla jíst pořád, všechno to vypadá moc dobře! :)
    Střípky z mého života

    OdpovědětVymazat
  16. na ten poslední recept mám strašnou chuť!

    OdpovědětVymazat
  17. Ty tvarohové bochánky vypadají přímo božsky, hned bych si je dala! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Tu ovesnou kaši určo zkusím, už mě moje stereotipní kombinace vařené vločky s půlkou odt. tvarohu nudí:D (ale stejně doporučuju:D)

    Ty bochánky vypadají úplně suprozně <3, jenom je škoda, že jsou tak malé a jeden má 300 kcal.. To už se raději pořádně nadlábnu něčím větším:D

    OdpovědětVymazat
  19. Jé, tak přesně tyhle recepty jsem teď potřebovala :)

    OdpovědětVymazat
  20. Jéé, děláš mi chutě. Vypadá to úžasně :)

    OdpovědětVymazat