středa 3. dubna 2013

3 prokládané poháry z desertů od Alpro soya


Tak a dneska přicházím s tipem na snídani ... a to rovnou ve třech variantách :-)....

Jinak nenechte se zmást, sice to vypadá jako reklama na Alpro, ale pouze mi tyhle jogurto-pudinky/deserty moc zachutnaly :-).



1) Pohár z vanilkového Alpro soya (282 kcal)

1 porce:
Alpro soya desert s příchutí vanilky (106 kcal)
150 g jahod (53 kcal)
25 g Emco jemných vloček (87 kcal)
75 ml polotučného mléka (36 kcal)

Velice jednoduché :-)... Na dno jsem dala pokrájené jahody, na to půlku desertu, pokračovala jsem vrstvou hodně husté kaše (z 25 g vloček a 75 ml mléka), opět jahody a zbytek desertu.... Ve sklenici teda moc vrstvení vidět není, ale to je opravdu jen tím, že desert stekl "mezerama" :-).


2) Pohár z karamelového Alpro soya (268 kcal)

1 porce:
Alpro soya desert s příchutí Speculoos (108 kcal)
30 g skořicové vlákniny (85 kcal)
120 g jablka (75 kcal)

Pokračujeme v jednoduchosti :-)... Na dno jsem dala půlku vlákniny, trochu desertu, potom nastrouhané jablíčko, opět desert a posypala zbytkem dobré vlákniny :-).... A opět se budu opakovat -  vrstvení moc vidět není, ale to je opravdu jen tím, že desert stekl "mezerama" :-).



3) Pohár z čokoládového Alpro soya (254 kcal)

1 porce:
Alpro soya s příchutí tmavé čokolády (116 kcal)
30 g Dobrá vláknina jemné kakaová (92 kcal)
100 g mraženého ovoce Tesco (lesní směs) (46 kcal)

I zde to je velice jednoduché - přece jen v jedoduchosti je krása :-).... Opět jsem jen vrstvila - na dno dobrou vlákninu, na to půlku desertu, rozmražené ovoce a opět zbytek desertu :-)....  A byla to lahoda!!





Tak co vy na to :-D? Mne okouzlily všechny tři varianty, protože každá měla něco do sebe - spojení kaše, vanilky a jahody je božské, karamelovo-skořicový desertík se skořicovou vlákninou a jablko? přece není lepší kombinace a čokoláda s lesním ovocem? Mňam :-)....


24 komentářů :

  1. kouzelně to vypadá, :P ale já tutěm pudinkům moc neholduju, celkově pudinkům :D

    OdpovědětVymazat
  2. mám doma jen čokoládový, tak také něco vyzkouším=)))

    OdpovědětVymazat
  3. Pane jo, já jsem vyzkoušela jen jedne z pudinků, musím to napravit! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Mně tyto pudinky (zatím jsem ochutnala jen čokoládový) celkem zachutnaly, ale pořád mi ještě leží v ledničce. :D
    Když jsem je posledně dávala na své stránky, tak tam byly často kritizovány kvůli složení, tak nevím. :/

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam, mňam, mňáám! Hlavně ta 3. <3 :) Jsi opravdu moc šikovná! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak já mám tyto pudinky moc ráda. Bohužel neobsahují moc bílkovin, takže v nich vždy vidím velmi nevyvážené jídlo. Ale občas si k nim přidám kupu mandlí abych to nějak vyvážila a to je pochoutka. A to poslední s ovocem vypadá fantasticky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to dobře, snad to i zasytí:)

    OdpovědětVymazat
  8. Bohužel to složení je nic moc. :/ Ale právě tenhle soj. dezert je jediný, který mi chutná. :D Měla jsem ho zatím jenom jednou - čokoládu a ... mňam.

    OdpovědětVymazat
  9. Jak je tady u tebe často vidím, tak jsi mi už na něj způsobila chuť, jdu do něj :) Těším se, až ho ochutnám :)

    OdpovědětVymazat
  10. Už jsem to viděla párkrát v obchodě, ale nikdy jsem se neodhodlala to zkusit. Ale tak.. vypadá to, že musím někdy koupit! :)

    OdpovědětVymazat
  11. mňaaam ešte som ich neochutnala, ale tvoje tipy sa mi páčia :)

    OdpovědětVymazat
  12. dneska jsem si díky tvému blogu zašla koupit tyto pudinky do dm :) zítra zkouším díky za recepty :))

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj :) Pracuju částečně pro Alpro a vždycky mám radost, když vidím, jak někomu chutnají Alpro výrobky. :) Mně osobně teda taky moc chutnají...hlavně dezert Speculoos, to je lahůdka! ;) Všechny tvoje poháry ale vypadají úžasně, určitě vyzkouším!! :) Díky za inspiraci! ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj! :) vypadá to dobře. Kde se to dá koupit, prosím? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď se dají koupit skoro všude, já je potkávám třeba u nás v Bille.

      Vymazat
  15. Mňam, to vypadá tak dobře:)! Alpro soya věci miluju! Nejvíc se mi zamlouvá ten karamelový. Nevím, kde ty dezerty koupit a kde dobrou vlákninu skořicovou?

    OdpovědětVymazat
  16. Já tak miluju tvoje recepty! V troubě se teď dělá jogurtový koláč s jablíčkem a kakaové sušenky jdou do trouby hned po nich :) Předevčírem se jenom zaprášilo po banánové buchtě.
    Vidím to tak, že o víkendu vyzkouším vanilkový pohár :)

    OdpovědětVymazat
  17. hmm, v jednoduchosti je krása :). Po těch dezertících pořád pokukuju, ale ještě jsem se nedokopala k jejich koupi..

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj, nevím jestli jsem špatně koukala, ale nikde jsem nenašla e-mail nebo něco, na čem bych tě mohla kontaktovat, tak píšu sem. :)

    Mám moc ráda suchary polité čokoládou ( http://fotka.pixmac.cz/4/cokolada-suchary-bakery-pixmac-fotka-82890689.jpg ) a mini suchary (http://raciosokolov.cz/image/data/5601560111189.jpg) jenže nevím, zda jsou zdravé a vhodné. Nezkoušela jsi je? popř. nechtěla by jsi na ně napsat recenzi? Moc by mi to pomohlo a určitě nejsem jediná :)

    PS: Máš úžasnej blog, víc takových úžasných lidí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu :-)... občas si podobné kupuji od Racia, třeba se k tomu časem dostanu :-)

      Vymazat
  19. Já jsem je ještě neměla a po pravně mě vůbec nelákají. Připomínají mi termixy, které jsem vždycky ze srdce nenáviděla :D
    Ale tvoje dezertíky vypadají chutně, to se musí nechat! Ani nevím, který je lepší :D

    OdpovědětVymazat
  20. ooooo, snědla bych všechny!:D)

    OdpovědětVymazat
  21. vypadá náramně, jen si zakousnout

    OdpovědětVymazat