sobota 6. dubna 2013

Bobule v rejži


A přicházím s dalším článkem k "Moje oblíbené potraviny"...

 Rozdíl mezi "oblíbenými potravinymi" a "ochutnala jsem" jsem již vysvětlovala v článku "Dvě oblíbené proteinovky" takže už můžu jen přejít k článku :-)...

A o co jde dnes? No jak jste z nadpisu všechny poznaly tak o kaši Bobule v rejži z Mixit :-).


Složení:
Rýžová kaše (+jogurt, cukr, mléko, sůl), lyofilizované maliny, ostružiny, jahody, černý rybíz a špetka banánu aneb bezlepková rýžová kaše s jogurtem a bobuloidním ovocem..

Nutriční hodnoty na 50g:
Kcal : 94 kcal
Tuky: 0,5 g
Sacharidy: 19 g
Bílkoviny: 2,5 g

Proč jí miluji :-) :
A já Vám ani nevím :-D... Prostě mi neuvěřitelně chutná a to je u rýžové kaše v rámci toho, že nemám ráda rýži co říct :-D.... Samozřejmě je mi sympatická i kalorická hodnota (ok, sacharidy jsou na tom bídně a o vláknině ani nemluvím :-)) a díky ní, vždy můžu něčím doplnit - ovocem, vločkami atd. A příprava je max. jednoduchá - zalít dvojnásobkem vroucí vody.... A jak jsi si jí připravuji?


Vlevo : Místo vody jsem si jí připravila s mlékem :-).
Uprostřed : Přidala jsem 3 PL vloček pro trochu vlákniny :-).....
Vpravo: A s kakaovou vlákninou - ke které jsem si našla cestu :-) (prostě jsem byla zarytý fanda té původní :-))

A co nemám vyfocené :-)? Když mne honí mlsná tak na horkou kaši nastrouhám čtvreček čokolády, nebo přidávám ovoce, jogurt atd. :-)....

A co Vy holky? Ochutnaly jste "Bobule v rejži"? A jak Vám zachutnala kašička :-)?


20 komentářů :

  1. já nic od mixitu ještě nechutnala :) ale vše vypadá fakt lákavě!

    OdpovědětVymazat
  2. doufám, že v nejbližší době mixit ochutnám :) hrozně mě láká to lyofilizované ovoce a oříšky :)

    OdpovědětVymazat
  3. To nevadí :) já jsem je včera zkoušela posilovat a pak večer jsem dvě hodiny stála venku na místě a myslela jsem, že mi ty záda snad upadnou :D :( no uvidím dnes, cvičení mám ještě před sebou, ale třeba to bude o kapánek lepší. Vypadá to moc hezky, třeba se k Mixitu také konečně odhodlám :)

    OdpovědětVymazat
  4. Od mixit jsem ještě nikdy nic nezkoušela, ale to se brzo napraví :) kaše vypadá suprově:)

    OdpovědětVymazat
  5. Mě to hrozně láká, ale furt mě trošku odrazuje ta cena :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem od mixit neochutnala ještě nic, ale hrozně bych chtěla!
    P.s. Znovu jsem začala psát svůj blog, tak budu ráda, když mou stránku navštívíš! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Z téhle kaše jsem byla nadšená, protože u ní uváděli kalorickou hodnotu 94 kcal (394 KJ) na 50 g. Jenže včera jsem si ji chtěla objednat a zjistila jsem, že kalorickou hodnotu už u ní změnili, už má jako klasická kaše, konkrétně 735 KJ na 50 g.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, takže to pro tebe která všude tvrdí jak se chce vyléčit z anorexie a která má těžkou podváhu znamená ze s ni koncis co

      Vymazat
    2. Aha takže ty která tvrdí že se uzdravuje a mas těžkou podváhu tak si s ní skončila... Smutny

      Vymazat
  8. na něco od mixitu se chystám a tohle vypadá krásně :)

    OdpovědětVymazat
  9. Pane jo, to neznám. Je to z mixitu, žejo? :D
    Vypadá to super jedle!

    OdpovědětVymazat
  10. s mlékem výborná!!

    OdpovědětVymazat
  11. Jé vypadá moc dobře, hlavně ta první s mlékem :) Já jsem ji teda neochutnala, ale mám z Mixitu vlastní namíchanou ovesnou, ovšem nikdy neodhadnu množství mléka tak, aby mi udělala kašovitou konzistenci, navíc jsem tak nějak netrefila sladkost takže pokud budu příště objednávat nějakou kaši, tak už tu jejich hotovou :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já Mixit miluju. :) Objednávám si pořád svůj mix s višněmi a kokosovými lupínky :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tohle vypadá dobře! Já mixit dlouhou dobu odmítala, protože se mi nelíbila jejich masová reklama, ale tahle kaše vypadá tak moc fajn, že asi podlehnu :)

    OdpovědětVymazat
  14. Pořád uvažuju, že něco z Mixit objednám :)..hlavněě kvůli té hezké tubě no :D..

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj tvůj blog je mi inspirací, začínám hubnout a u tebe vidím, že to jde. Všechny ty recepty c otam máš jsou dietní? I na ty sladké věci? jestli ano, tak je to neuvěřitelné, bála jsem se držet dietu, jelikož jsem závislák na sladkém. Jíš 5x denně pravidelně?? a např. u těch receptů kolik je jeden normální hrnek asi g? Až si koupím ty ovesné mršky :) děkuji

    OdpovědětVymazat
  16. Mixit miluju, tuto kaši jsem měla, je výborná. Ale už si ju nekoupím, mám raději když si kaši můžu udělat sama. Takže většinou používám jné vločky od Emca a trochu proteinu a ovoce dle chuti, teď vzimě a na jaře rozvařené jablíčko a skořice.
    Světla

    OdpovědětVymazat