čtvrtek 25. dubna 2013

Ochutnala jsem - Racio knackebrot česnek

Ti co zde jsou častěji a pravidelně vědí, že výrobky Racio mám ráda, sama jsem o několika potravinách už psala, jako o oblíbených (např. ZDE , ZDE a ZDE) a celozrnné tousty, které "fakt můžu" jsou také často k vidění v nerecept. jídlech. Proto, když mi přišla nabídka od Racia, že mi pošlou ochutnávku některých výrobků za recenzi, tak jsem přece nemohla říct ne :-)....V čem smekám - čekala jsem krabičku s pár vzorečky a přišla mi krabice větší než od bot, ve které bylo několik plnohodnotných balení :-)...

No a dnes se úvodem pustím do knackebrotů Racio s příchutí česneku :-)....


Jako vždy se podíváme na složení, nutrickou hodnotu a jak chutnalo mne :-)....

Složení:
žitná mouka 53 %, pšeničná mouka 17 %, celozrnná žitná mouka 12%, olej řepkový, česnek sušený 26 %, žitné otruby 2%, jedlá sůl, pšeničná sladová mouka, kvasnice, kmín, rozmarýnový extrakt, látka zlepšující mouku (kyselina askorbová), enzymy, aroma. Obsahuje lepek.

Nutriční info na jedno balení ( 100 g) :
Kcal: 408 kcal
Bílkoviny: 9,3 g
Sacharidy : 69,7 g
Tuky: 8,3 g
Vláknina: 7,3 g

Chtěla jsem jako vždy uvést hodnoty na jeden kus, ale tady mi to trochu nesedělo :-D... Jeden plátek má 12,5 g (dle obalu) vzadu se dočtete, že 100 g má 409 kcal a vepředu podle "bublin", že jeden plátek má 61 kcal.. no když vezmeme 409 : 100 = 4,09 * 12,5 tak mi prostě vyjde 51 kcal... těch 10 kcal "vem čert", ale přeci jen by mne zajímalo kde je chybka ;-)....

A jak mi zachutnalo :-)?
Co se týče všech možných knackebrotu tak mám již své oblíbené a to přímo od Racio, o jedněch jsem psala už i přímo článek a druhé pravidelně potkáváte v nereceptových jídlech... ale tyhle jsou velice příjemná změna :-)... Příchuť česneku je taková akorát - ani moc, ani málo a přitom celkem přirozená...  Takže za mne palec nahoru :-)....

A co se týče toho, kde je sehnat Vám neporadím... Sama jsem je nikde nepotkala a asi kdybych nedostala vzorek od Racia tak ani nevím, že existují, ale pokud je někde potkáte tak zkuste ;-).


PS: Když jsem psala, že jsem dostala krabici, tak jsem nekecala, takže se máte ještě na co těšit :-D....



11 komentářů :

  1. Takových racio-dobrůtek, spoustu z nich nevidím ani v obchodech, doufám, že se všechno začne prodávat ve velkém!

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle nevypadá špatně :). Spíš se specializuji na kukuřičné chlebíčky, ale možná udělám změnu :).

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo dobré! :) A pokud vím, dávají se testovat hlavně výrobky, které ještě na trhu pořádně ani nejsou :)

    OdpovědětVymazat
  4. to je krabice plná dobrot teda!:)
    jinak po těchto knackerbrotech jsem už koukala v obchodě, ale nesehnala jsem je, tak snad brzo, jsem na ně zvědavá:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty knäckenbroty jsem hledala v kauflandu i v tescu a neměli je nikde. Ráda bych je vyzkoušela, snad je to jen nějaká novinka, která bude brzy uvedená na trh :D

    OdpovědětVymazat
  6. Česnekový bych ráda ochutnala, asi po nich mrknu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pane jo, tak to je super nabídka od RAcia, máš štěstí! :))
    Vypadá to moc dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  8. tyhle knackebroty jsem nikdy neměla, akorát jsem dřív bagrovala rýžové chlebíčky a jednou jsem si koupila sýrové raciolky, je to mňamka, ale upřímně zrovna zdravé to není :)

    OdpovědětVymazat
  9. Kpouknu se po nich v obchodě...:)

    OdpovědětVymazat
  10. Mm, vypadají zajímavě. Já mám třeba česnek moc ráda. :D :P

    OdpovědětVymazat