pondělí 15. dubna 2013

Ochutnala jsem - Šmakoun kakaooříškový krém


Přiznám se, že jsem hodně dlouho přemýšlela kam zařadit tenhle článek - jestli do oblíbených potravin a nebo ochutnala jsem :-)....

Ono je to možná jedno, ale byť tenhle článek píši až po zkonzumování 2 kelímků a moc jsem si pochutnala (což uvidíte v článku, až jak budu psát a vychvalovat :-)) tak zařazuji do "ochutnala jsem", protože přece jen tuhle lahůdku nebudu mít v lednici pravidelně....



Začnu klasicky, popisem od výrobce a info kcal atd., a teprve potom budu vychvalovat :-).....


Popis od výrobce:

Vyvinuli jsme pro Vás nový výrobek se šmakounem – kakaooříškový krém, který obsahuje 70% šmakouna a 30% kvalitní oříškokakaové pasty Carla. Chuťově i konzistenčně se velmi podobá obdobným výrobkům na českém trhu, ale výživové hodnoty jsou podstatně výhodnější a to díky vysokému podílu šmakouna. – viz informace o výživových hodnotách  Nevěříte, že i tento výrobek se šmakounem je nejen racionální, ale také kvalitní a chutný? Přesvědčte se sami … !

složení  : 70%  Šmakoun (vaječný bílek, lněný olej 2%, sukralóza 1%, psylium,  voda) ,  30% Carla oříškokakaová pasta (cukr, kakaový prášek se sníženým obsahem tuku  11%, sušená syrovátka, lískooříšková pasta 2 %, emulgátor – sojový lecitin,aroma ). Alergeny – vejce, kravské mléko, sója, lískové ořechy.


Nutrické hodnoty na 100 g / 50 g :

Energetická hodnota: 225 kcal / 112,5 g
Bílkoviny: 9 g / 4,5 g
Sacharidy: 17 g / 8,5 g
Tuky: 13 g / 6,5 g



A co s ním :-D?

No nejraději bych ho jedla lžičkou jako jogurt, ale v rámci vyváženosti stravy a také ceny jsem od tohohle nápadu upustila :-D... ale i tak si dopřávám, přiznám se, že u všeho jsem si hezky dopřála 50 g :-D, tedy 1/3 balení.


Vlevo nahoře : Kaše s rozmixovaným banánem a překvapivě šmakoun krém :-).
Uprostřed nahoře : Tvaroh vymíchaný s krémem, proložený jahodama.
Vpravo nahoře: Toustíčky, krém a jahůdky.
Vlevo dole : Palačinky z clz mouky s krémem a borůvkama.
Vpravo dole : Jogurt s krémem, uprostřed 30 g kakaové vlákniny a půlka balení jahod.


No jo, tuků je tam dost a cena je celkem vysoká - 1 balení (tj.150g) v Tescu za 43,- kč, ale ta chuť to rozhodně vyváží - takže za mne palec nahoru a myslím, že třetí balení na sebe nenechá dlouho čekat :-)... a pro pó chybí zde šestá fotka, kdy jsem si s krémíčkem "promázla" buchtu :-).

Tak co tomu říkáte? Láká vás ozkoušet šmakoun krém?


22 komentářů :

  1. no tak to mě rozhodně láká vyzkoušet! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Koupila jsem si ho ve čtvrtek a v pátek už byl snědený a pochvalný článek napsaný :DD

    OdpovědětVymazat
  3. Rozhodně to nezní špatně. :))
    Jen mě trochu odrazuje, že je tam více sacharidů než bílkovin. :/

    OdpovědětVymazat
  4. Veru, keby tam nebolo toľko sacharidov, určite by som už bežala do obchodu..

    OdpovědětVymazat
  5. ten mě sakra láká!:) jen jsem ho ještě nikde neviděla

    OdpovědětVymazat
  6. ...no jo oříšky, ty šmakují snad nám všem :) a toto mě tedy láká, u nás Tesco není, tak se zkusím podívat i jinde!

    OdpovědětVymazat
  7. A viděli jste ho i jinde než v Tescu? Ještě jsem ho nikde neviděla ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. A k čemu bys to chuťově přirovnala - ke šmakounu, k nutele, arašídovému máslu, hořké/mléčné čokoládě....?

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá to dobře a asi to bude zdravější než nějaká nutella :). Přiznám se, že jsem k výrobkům typu šmakoun celkem skeptická, ale vím, že je to pro dietu jako dělané :).

    OdpovědětVymazat
  10. však ta cena za to množství je úplně stejná jak za obyčejnýho šmakouna a co si budem povídat, taky nic levnýho :) překvapilo mě, že něco takového vyrábějí, určitě se po tom porozhlédnu :) tuky? ty jsou, ale pro tělo důležité a rozhodně jich tam není tolik, podívej se na arašídový máslo a pak něco říkej :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jinak v jakym oddělení potravin to bylo? :)

      Vymazat
    2. Já ho kupovala ve velkém tescu, takže přímo část kde mají šmakouna, sóju atd. :-)

      Vymazat
  11. Přála bych si nějaký nový recept :)

    OdpovědětVymazat
  12. to jsem ještě nikde neviděla, vypadá to víc než lákavě

    OdpovědětVymazat
  13. Ooo, to mě láká, jsem čekala, kdy se dočtu, kde koupím, tak se tam budu muset kouknout, až se tam dostanu...áá :)

    OdpovědětVymazat
  14. To jsem ještě nikde neviděla:O až na něj narazím,hned kupuju!:D

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to jsem ještě nikde neviděla! :) a vypadá to fakt dobře. Jako nutella! :) mňam!

    OdpovědětVymazat
  16. Já jsem ho v Tescu viděla a pochopila jsem (asi špatně), že je to něco jako dezert, takže mě zarazila celkem vysoká kalorická hodnota, kterou bych asi nechtěla sníst napození. Ale nenapadlo mě, že se ten krém dá nějak skladovat...přišlo mi, že ho musím rychle po otevření spotřebovat.

    takže je tvoje hodnocení pro mě celkem dobrá zpráva, že se skladovat dá a hned si ho poletím koupit :D btw jak dlouho ti vydržel?

    OdpovědětVymazat
  17. Já ho šla koupit do Tesca (který je dost daleko) a tam ho neměli.Já myslela, že někoho zklamáním zabiju, obcházela jsem to tam tolikrát až jsem asi vypadala jako magor.Pak mi ujel autobus, tak jdu tu dálku pěšky a cestou uvidím Kaufland.Říkám si, že tam to mít nemůžou, protože by mě nenapadlo, že tam budou mít něco "zdravého", no a ejhle, najdu spoustu Šmakounů a hned vedle tento krém...Asi osud.
    Chtěla jsem se ještě na závěr zeptat, jestli jste to vy ostatní koupili v Tescu nebo ho tam také neměli?
    Jinak ještě k tomu krému, je hrozně dobrý a když si vypočítáte výživové hodnoty oproti mému také milovanému ara máslíčku, tak tohle to je mnohem dietnější (ale koho to zajímá, že? :D )

    OdpovědětVymazat
  18. V Kauflandu jsem ho také viděla, ale říkala jsem si, že to moc dobré nebude, dneska jsem byla v Country Lifeu, a také ho tam mají, takže jsem to riskla a teď mám problém ho celý nespořádat na posezení :D

    OdpovědětVymazat
  19. a pro pó chybí zde šestá fotka, kdy jsem si s krémíčkem "promázla" buchtu :-).

    Ahojky,

    můžu prosím dostat recept na tu buchtu. Buchtičky mám moc rád.

    Děkuji moc,
    Xavier

    OdpovědětVymazat