pondělí 29. dubna 2013

Ochutnala jsem (a zamilovala si) Cornies kukuřičné s mořskou solí

A přicházím s další recenzí na výrobky Racio a tentokrát Cornies s mořskou solí.
Zde nečekejte žádnou objektivitu, protože tyhle plátky jsem si absolutně zamilovala :-)...
Dříve jsem tyhle chlebíčky (říkala jsem jim polystyren) vůbec nemusela - jen ty kusy co byly řádné ochucené nebo něčím přelité, ale změna je život a tyhle bych mohla i směle zařadit do oblíbených - tedy ěch potravin, které u mne v kuchyní najdete skoro vždy. Dokonce i kamarádka, která zavrhuje komplet všechny kneckry si je oblíbila a to je říct :-). No a teď se tedy jdeme podívat jak jsou na tom :-).


Popis:
Kukuřice, oblíbená a lehko stravitelná obilovina, je zdrojem energie, vlákniny, bílkovin a nenasycených mastných kyselin. Je tak nejen vynikající pochoutkou, ale podporuje i trávicí procesy a pomáhá udržet trávení v pohodě. RACIO Cornies s mořskou solí jsou kromě kukuřice obohacené také o přírodní poklad ukrytý v oceánech – mořskou sůl, která příznivě působí na štítnou žlázu a díky obsahu bromu mimo jiné také uklidňuje nervy.

Složení : 
Kukuřice 99,5 %, Mořská sůl (chápete to??? Jen dvě složky - to je podle mne absolutně dokonalé!!)

Nutriční info na 100 g / 1 kus (22 g) : 
Kcal :   388 / 22
Bílkoviny :   7,7 g / 0,4 g
Sacharidy :   78,4 g / 4,5 g
Vláknina :   4,4 g / 0,3 g

A co já na to? : 
Jak jsem psala v úvodu - nečekejte nic moc, holt jsem si je zamilovala :-).... Výborná chuť, jsou jemné, tak akorát slané, s lučinou se v puse rozlívají a i samotné jsou výborné :-)... Víc Vám k tomu neřeknu, max. to že mám pár posledních koleček a dnes si je hodlám koupit :-).



Tak co Vy na to? Už jste je ozkoušely holky? A chutnalo Vám či máte nějaké oblíbenější?

21 komentářů :

  1. mám je doma, ovšem ještě neotevřené :D

    OdpovědětVymazat
  2. Musím říct, že moc zkušeností s těmihle krekry, pufovanými chlebíčky, raciemi atd. nemám, jsem zastánce pravého pečiva :D Ale když tady vždycky ty suchary tak vychválíš, svádí mě to k pořízení :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já je také vyzkoušela a také se mi stalo to co Tobě, prostě jsem se do nich zamilovala :-D, mám na ně recenzi také na svém blogu :-)
    http://fitnessalifestyle.blogspot.cz/2013/04/cornies-kukuricne-s-morskou-soli-racio.html

    :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Zkus ještě ty se lněným semínkem, ty jsem si zase zamilovala já, prijdou mi ještě lepší než tyhle :))

    OdpovědětVymazat
  5. Takový "suchary" mám moc ráda... Ale o těchto jsem ještě neslyšela, takže se po nich mrknu, děkuji! :)

    OdpovědětVymazat
  6. No tak tyhle a jim podobný jsem neměla už asi 150 let :D, jím jen knäckebroty o pečivo skoro vůbec a ani mi to nijak nechybí. Ale to složení mají vážně pěkné, to mě dost udivilo :D A věřím, že s Lučinou to musí chutnat dobře.

    OdpovědětVymazat
  7. Svádíš mě k tomu abych si je koupila asi vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nemám ráda pufované chlebíčky .. ale měla sem to úplně stejně jak ty. Nevěřícně sem se do nich zamilovala!

    OdpovědětVymazat
  9. já mám ráda chlebíčky silouette s mořskou solí od racia..vynikající :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem měla ještě před pár měsícema období, že jsem bez nich nedala ani ránu (to zní divně) :D ... Teď už je nemůžu ani vystát, takže pozor, ať si je nepřejíš :D
    Teď momentálně jsem úplně posedlá celozrnýma rohlíkama, cottagem a jablkama!:D

    OdpovědětVymazat
  11. dvě složky? tomu bych teda nevěřila, takovejch reklamních tahů je.. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Zítra je koupím, mají je ve Zdicích u Vietnamců...:)

    OdpovědětVymazat
  13. Také tomu říkáme doma polystyren :D. Já tyhle chlebíčky můžu i samotné neochucené. DVĚ SLOŽKY? No nevím jestli tomu mám věřit! :D Já si nikdy složení u polystyrenu nečetla - kupuje je vždy mamka :D.

    OdpovědětVymazat
  14. Jojo, ještě mám zbytek doma :D

    OdpovědětVymazat
  15. Věřím, že to někomu může chutnat :) a tyhle vypadají líp než jiné polystyreny, ale já polystyren opravdu nemusím :).

    OdpovědětVymazat
  16. Tyhle polysteryny mi nevadí, jen asi nejsou dost dobrý při dietě, jen tak na snídani. Maj velké množství kalorií a obzvlášť ty kukuřičné

    OdpovědětVymazat
  17. Ano, aj ja tieto lubim, skus este aj tie s lanovym semiackom, chutia este lepsie ako tieto :)

    OdpovědětVymazat
  18. Koupila jsem si nedávno též Racio chlebíčky pšeničné, ale ty nejsou k ničemu Jsou úplně bez chuti, jako polystyren. Tyto sem v obchodě neviděla. Víte někdo, kde se dají koupit? Děkuji Lidka

    OdpovědětVymazat
  19. Jím ty z DM, když mě chytne "žravá" to jsem schopná je samotné slupnout sama a ikdyž během dne něco sním, nemusím mít výčitky. Rozhodně je lepší se přejíst polystyrenem, než bůčkem, či čokoládou nebo koláčem.
    Mirka

    OdpovědětVymazat