pátek 31. května 2013

Bye bye....

Dámy milé,

přichází to znovu a tentokrát asi opravdu. Dnes bez vysvětlování :-)... Přece jen mi není náct, ale čtvrt století :-D... A v rámci mé situace, povinností atd. se loučím....
Samozřejmě zde vše zůstane a blog mazat nebudu.
Třeba bude někdy časem lépe, jinak atd. a třeba se vrátím, ale nic neslibuji, prostě v tuhle chvíli je spoustu důležitějších věcí.

Takže holky drahé, všem přeji spoustu úspěchů - ve škole, v práci, ve vztazích, v přátelství, při sportovních výkonech a ve všem co si přejete.

Vaše Adele

33 komentářů :

  1. nee :(
    také hodně úspěchů, štěstí, zdraví a ať seš pořád tak úžasně kreativní :)

    OdpovědětVymazat
  2. Toto čtu opravdu nerada :( Hlavně, ať se ti dobře daří, tvé ranní články, které jsem pročítala u kafe mi budou moc chybět a budu doufat že se nám vrátíš :) Hodně štěstí, držím palce! :)

    OdpovědětVymazat
  3. To mě strašně mrzí, ale důležité je, ať jsi štastná! :) Měj se krásně a přeji mnoho štěstí, úspěchů a lásky v životě a budu se těšit, že se třeba někdy v budoucnu zase objeví nějaký Tvůj fajný příspěvek! :)

    OdpovědětVymazat
  4. škoda, snad se tu ještě někdy ukážeš :)

    OdpovědětVymazat
  5. Neeeeee, tvůj blog je velkou inspirací, co si teď počnu!!!???

    OdpovědětVymazat
  6. Nééééé!!! Moje největší inspirace na pečení!! To nám nemůžeš udělat :( Ale dobře, nebuďme sobečtí :-D Také ti přeji mnoho úspěchů v životě. Bude se nám stýskat :( Snad se zde jednou za čas nějaký ten receptík ukáže.

    OdpovědětVymazat
  7. achjo achjo.. Tak se měj krásně a brzy se nám vrať!!:))

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je velká škoda, zrovna jsem tě začala sledovat...ráda jsem se u tebe inspirovala, tak doufám, že si to třeba rozmyslíš a brzo budeš zpátky:-) Hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat
  9. To mě mrzí. :/
    Nu, tak se měj moc krásně a doufám, že se nám někdy třeba vrátíš. :))

    OdpovědětVymazat
  10. To škoda!:( Přeju, ať se ti daří v životě a jsi šťastná...:)

    OdpovědětVymazat
  11. Víš, mám tě děsně ráda, ale tvé rozhodnutí respektuju! Dala si mi tolik inspirace, jako ještě nikdo jiný! Ať se ti daří! :* Posílám imaginární pusu!

    OdpovědětVymazat
  12. I tobě hodně úspěchů.. :-)) Ale je to škoda... :-P

    OdpovědětVymazat
  13. Držím palce ať se vede. Děkuji za Tvé recepty, jsem na nich závislá :-)
    PS: dnes jsem zrovna vyzkoušela Tvé Lívanečky s chia semínky a musím říct, že se oblizuju za ušima ještě teď.

    OdpovědětVymazat
  14. Měj se hezky, dík za tento blog, našla jsem tady hodně super inspirací..
    Ať se ti v životě daří.. jen tento blog PROSÍM nemaž.. ráda ještě někdy mrknu a inspiruji se nějakým bezva recpetem :)
    Hodně zdaru :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ať se Ti daří, díky za super blog a za ještě lepší inspiraci! :)
    Doufám, že se ještě vrátíš :)

    OdpovědětVymazat
  16. Škoda.. Tvůj blog je moc fajn.. Tak přeji ať se Ti daří být v životě spokojená :) Určitě se sem i tak budu chodit inspirovat Tvými recepty a třeba se zas někdy ukážeš :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tak to mě moc mrzí. Doufám, že se sem vrátíš :))

    OdpovědětVymazat
  18. I za mě jen to néééééj - ať se ti nadále jen a jen daří :-)

    OdpovědětVymazat
  19. jeeej to mi nedělj :(((tvůj blog miluju na co ted budu kouukat :((

    OdpovědětVymazat
  20. Škoda...Teprve před týdnem jsem tento blog objevila a úplně mě nadchnul - tolik krásných nápadů, inspirací. Díky,díky!!!

    OdpovědětVymazat
  21. Neeeeeee, to nám nemůžeš udělat :(

    OdpovědětVymazat
  22. No, ne.. Budeš mi tady chybět, ale chápu tvoje rozhodnutí. Měj se krásně. :)

    OdpovědětVymazat
  23. Néééé prosím, budeš nám všem moc chybět :( tvůj blog nprosto miluju, vždycky když jsem nevěděla co k obědu nebo k večeři nebo co upéct, tak jsem jenom mrkla na tvůj blog a hned jsem si něco vybrala :( budu doufat že se vrátíš :)

    OdpovědětVymazat
  24. I ja se pridamvam k tem vsem,co miluji tvuj blog a jsem smutna,ze mizis:-( treba ti bude taky smutno a vratis se zpet sem k nam....diky,mej se fajn a vse,at ti vychazi!!

    OdpovědětVymazat
  25. Chápu....bye bye...ale vrať se ! :)

    OdpovědětVymazat
  26. taky mi už není náct, taky mám dost povinností a mít takhle rozjetej blog a odejít musí být těžký, dost si to tu vymakala...škoda, škoda...p.s.změň názor:)

    OdpovědětVymazat
  27. v pořádku, i tobě přeju, měj se.

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj přinášíme do ČR nový produkt MonaVie. Jejich koktejl Výživný koktejl MonaVie RVL Nutrition Shake Mix obohacuje váš organizmus o kvalitní stravovací elementy a ne o prázdné kalorie. Tato skvělá a na posilující prvky bohatá směs pomáhá přírodní cestou omezovat váš apetit a poskytuje vám 26 nezbytných vitamínů a minerálních prvků. Obsahuje AçaVie – nejčistší a nejhodnotnější formu ovoce Açai. Každá dávka koktejlu poskytuje antioxidační ekvivalent obsažený v 10 porcích ovoce a zeleniny. S MonaVie RVL můžete zdravým způsobem pečovat o svou hmotnost. Zdravá výživa nikdy nechutnala tak dobře! Koukni na www.mezisklepy.cz, je tam také prezentace, kde se dozvíš vše.

    OdpovědětVymazat