čtvrtek 2. května 2013

Mixit a jejich "Maxisměs Fík"

 A přichází den první "maratonu" s Mixit, na který jsem Vás připravovala ve včerejším článku :-).

Pořadí recenzí je přesné i jako pořadí jak jsem je ochutnávala... A proč byla tahle první? No protože jsem tvor nerozhodný, který zavřel oči a vzal první balíček do ruky a ona to byla právě tato směs :-).

Jako u každé mé recenze uvedu složení, nutrické hodnoty, jak chutnalo mne a fotky, fotky, fotky - dobře přeháním, jsou jen tři :-D.....


 Složení:
Celozrnné pšeničné lupínky s čokoládou (sojový lecitin, kakao), banán (med, olej),  mandle plátky, fíky, datle


Oficiální popis od Mixit:
Kombinace křupavých celozrnných pšeničných lupínků, čokolády, mandlových plátků a tropického ovoce, to dokáže vykouzlit úsměv na tváři snad každého. 





Nutriční hodnoty na 50 g:
Kcal :   213
Bílkoviny :   5 g
Tuky :   8,5 g
Sacharidy :   28,5 g
Jediné co mi na stránkách ohledně hodnot chybí je vláknina :-/.




A jak chutnalo mne :-)?:
No co si budeme povídat -tahle směs mne chutnala moc, zalila jsem jí mlékem a hned po chvilce (nikde jsem jí nenechávala dlouho stát, opravdu jen než jsem uklidila foťák) bylo mléko dokonale ochucené a provoněné banánem. Fíky i datle jsem ve směsí také zargistrovala, ale mne se zdál nejdominantnější rozhodně banán.
Jinak lupínky jsou výborné a líbilo se mi, že i u posledních soust to byly stále lupínky a ne rozmočené něco :-). A mandličky jsou opravdu krásně na tenoučké plátky, takže tahle směs má za mne celkově palec nahoru :-).


A pokud by se Vám směs líbila a chcete jí ozkoušet najdete jí na stránkách Mixitu v hotových směsích - ZDE a samostaně je ke koupení za 135,- Kč / 700 g.

Tak co vy na to holky? Líbí se Vám složení? Popřípadě jste už tuto směs ochutnaly? A pokud ano, tak jak chutnala Vám :-)?

15 komentářů :

  1. Tak to zní opravdu dobře. Nad touhle směsí jsem taky několikrát uvažovala :) No asi se do ní taky někdy dám, nebo si obědnám taky ten degustační mix :D

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá krásně, mandle a banán jsou taky jedna z mých oblíbených snídaňových kombinací, fíky a datle jsem v müsli ještě nezkoušela, ale hned jak najdu v obchodě nějaké neslazené, zkusím! :)

    OdpovědětVymazat
  3. MILUJU tuhle směs, moje nejoblíbenější ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Přemýšlím nad novou objednávkou, tak vezmu v úvahu i tento mix :)

    OdpovědětVymazat
  5. Škoda, že dělají tak velká balení, potřebovala bych menší, na odzkoušení. Jinak mandle nemám ráda, takže tenhle mix asi není úplně pro mě:)

    OdpovědětVymazat
  6. Nad Mixitem stále sedím a rozhoduji se, co si objednám, počkám si na všechny Tvé recenze a pak uvidím.

    OdpovědětVymazat
  7. Zní to dobře, ale raději bych uvítala lyzofilizovaný banán :) Mám raději suroviny v co nejpřirozenější formě:)

    OdpovědětVymazat
  8. u nas mixit nastastie nie je lebo ako vidim ako vyzera bola by som na nomz zavisla :)

    Inak nezabudni uz len par dni do konca super giveaway: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/04/aprilova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  9. těším se na další recenze, ať mám pak usnadněnější výber při rozhodování co objednat :D

    OdpovědětVymazat
  10. Práve túto zmes mám doma a je fakt super, s tým musím súhlasiť. Páčia sa mi tie chrumkavé kúsky - vločky, mandličky aj plátky banánu a sladká chuť ovocia. Aj keď mám jedinú výčitku, prijala by som, keby tie figy a datle boli v nejakých väčších kúskoch :)

    OdpovědětVymazat
  11. originální název :D taky bych chtěla testovat :)

    OdpovědětVymazat
  12. podle mě nejpovedenější mix :)

    OdpovědětVymazat