úterý 7. května 2013

Mixit a moje kašička "Čoko-bobulová jáhlovka"

     Tak a dnes končí Mixit maraton :-)..... Včera padla poslední recenze na degustační mix a dnes přicházím s posledním "kouskem" a to s mojí kašičkou :-)....

   Už zde byla začátkem dubna recenze na kaši "Bobule v rejži" od Mixit, kterou mám moc ráda a tak jsem si namíchala vlastní variantu :-)....

   No tak a z čeho jí vlastně mám :-) ?




Složení:
Jak vidíte i na obrázku, tak složení je následující :-)....  (po kliknutí se zvětší do čitelné velikosti :-))
Jáhlovka s mlékem (popis od Mixit.cz - jáhlová kaše (+mléko odtučněné) - Jemná a lehká jáhlová kaše, která zahřeje a pohladí nejen po duši. Bezlepková, bezvločková, bezvadná! (Požadavek na bezlepkovost prosím připište do poznámky objednávky!)), borůvky, brusinky, lyofilizovaný černý rybíz a hoblinky hořké a mléčné čokolády.


Nutriční hodnoty na 50 g / 75 g 
(což je pro mne porce na snídani):
Kcal :   180 / 270
Bílkoviny :   3 g / 4,5 g
Tuky :   5 g / 7,5 g
Sacharidy :   35 g  / 52,5 g

A co já na to :-D.....
Co by :-D... Namixovala jsem si to co mám ráda :-)... jáhlovou kaši miluji, ale vždy jsem si jí dělala jen z klasických jáhel a tahle mne absolutně okouzlila, takže za základ - kaši palec nahoru no a ten zbytek? Brusinky a borůvky miluji, černý rybíz mám také moc ráda a čokoláda? Ehm, kdo jí rád nemá :-)... Takže moje kašička se mi povedla a maximálně ukojila mé chutě :-).


Jinak balení má 400 g a kdybych neměla voucher tak by mne vyšla na 190,-kč. No jo, "krapet" dražší, ale když jsem měla ten voucher tak jsem ho přece musela využít, ne :-D?

8 komentářů :

  1. jáhlovku jsem ještě neměla:(

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam, ty hoblinky, dala bych si samé hořké! :D Přeju dobrého chutnání! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá úžasně a ta bezlepkovost mě fakt potěšila :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá krásně..ale mě ted na mixit lákají čokolády a tyčinky..tak uvidím jak na tom budu s penízkama a taky něco opět objednám :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jáhlovku mám ráda, ale musí na ni být ta správná nálada a chuť:) Škoda, že ty ceny jsou v mixitu takové, jaké jsou... Ale stejně jednou neodolám a něco si objednám!:D

    OdpovědětVymazat
  6. ňam.. tu borůvkovou verzi bych si dala! <3 :D

    OdpovědětVymazat
  7. s tou rozpuštěnou čokoládou vypadá báječně :) kdybych měla voucher tak si tam namixuju samý věci co jsem ještě nechutnala :)

    OdpovědětVymazat
  8. Bože ♥ Pozveš mě na snídani ?:-)

    OdpovědětVymazat