sobota 25. května 2013

"Nereceptová jídla" - snídaně potřetí ;-)


Nereceptové snídaně zde již mám dvakrát (a k tomu jsou zde několikrát i svačiny, večeře a jednou obědy - všechno najdete ZDE ) a dnes pokračuji s další várkou snídaní :-).
Jak jsem již několikrát psala, po roce, kdy zde bylo min. 5 receptů týdně mi prostě dochází inspirace a přece nebudu psát za každou cenu "recept" (potom by to taky mohlo vypadat - do jogurtu dáme ovoce a dobrou vlákninu kakaovou :-D), takže podle mne je tohle příjemný a důstojný kompromis :-).
A co tedy mám v třetí várce nereceptových snídaní?




1) Ovesná kaše z 50 g emco vloček jemných a mléka s borůvkami a javorovým sirupem - oblíbená varianta :-).
2) A tohle je veskrze kaše z receptu ZDE , akorát jsem dala víc vloček a mléka a vločky nechala přes noc namočené v mléce a potom už jako v receptu ráno pudink a přelila borůvkama :-).



3) Bílý jogurt s nastrouhaným velkým jablíčkem a lžičkou třtinového cukru s dobrou vlákninou.
4) Prostě jsem si ty poháry nějak moc oblíbila :-)... Tentokrát borůvky, dobrá vláknina kakaová a oblíbý Alpro soya desert (o kterém jsem psala zde)



5) A snídaně pro můj mlsný jazýček :-)... Olé pudink bez vaření ve 150 ml mléka, bílý jogurt, rozmražené borůvky a dobrá vláknina kakaová :-).
6) Ovesná kaše se skoro celou vaničkou jahod :-)... Holt byly pekelně namlácené :-D....



7) Půl tvarohu, který jsem naředila s troškou mléka, porce dobré vlákniny, 1 PL mých milovaných brusinek a vše přelité agáve sirupem :-).
8) Kaše Vařila myšička kašičku od Mixitu (bylo jí více, ale než jsem vyhrabala foťák tak už dostala "na frak" :-D) a jahůdky.


Tak co, pamatujete si i předchozí snídaně a copak se Vám z dnešní várky líbí nejvíce :-)?

14 komentářů :

  1. Hrozně se vždycky těším na tvé ranní články :))Dnes se mi nejvíc líbí ta kaše s borůvkami a poháry - královské snídanění! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já si snad koupím nějakou takovou skleněnou mističku/sklenku, to navrstvené vypadá úžasně ×D

    OdpovědětVymazat
  3. Ach, ten dezertík s alprosoya pudinkem :)) Mohla bych je jíst furt :D

    OdpovědětVymazat
  4. no nee, ty vypadají nádherně. Hlavně ta poslední! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já miluju jogurt s müsli a banánem, pěkně spojené a chvilku odležené, to je něco!

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to skvěle!:)
    Já bych si určitě vybrala veganské číslo čtyři!* mňam.

    OdpovědětVymazat
  7. ovesnou kaši s borůvkami bych si dala velice ráda!! :)
    Život malé Marti

    OdpovědětVymazat
  8. mňam :) já si kupuji z lidlu mražené ovoce, a pořád jsem si myslela, že tam jsou borůvky, ale po ochutnání mi to příjde spíš jak černý rybíz :D

    OdpovědětVymazat
  9. Jéé ten pohárek s jablíčkem a Dobrou vlákninou bych si dala:) Asi už vím co bude zítra k snídani:D

    OdpovědětVymazat
  10. Samý dobrůtky:-) Jako vždycky.. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Skvělé dobrůtky :*
    ale přišla jsem ti pochválit hlavně jiný recept :* Mandlové kuře :* prostě dokonalé, moc moc jsem si pochutnala :) můžu se zeptat, ejstli si to vymýšlíš sama, nebo někde bereš inspiraci ? :) už jsem od tebe vyzkoušela mnoho receptů- všechny úžasné:* ale to kuře mi úplně vyrazilo dech :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu - jsem ráda, že se líbí :-)... a s recepty jak co... buď si je výmýšlím sama, nebo se inspiruji u "klasického" receptu a "překopu" si ho po svém :-D

      Vymazat
  12. Mňam všechno. Mám hroznou chuť na borůvky. :))

    OdpovědětVymazat
  13. Jé sliny se sbíhají... to je náádhera, nebe puse! :D

    OdpovědětVymazat