pondělí 20. května 2013

Ochutnala jsem - Cornies s hořkou čokoládou

 Jak jsem nedávno psala, dostala jsem k ochutnání výrobky od Racia. Už zde byly dvě recenze - zde a zde a dnes se pouštím do "Cornies s hořkou čokoládou"...
Můj pohled je dnes zcela zaujatý a tyhle "chlebíčky" jsou přede mnou vždy ve velkém nebezpečí :-D.... Ale nebudu předbíhat a vezmu to postupně jako vždy :-).


Složení:
Hořká čokoláda 55 % (kakaová hmota, třtinový cukr, kakaové máslo), Kukuřice 45 %

Popis:
Pokud upřednostňujete zdravou svačinu a rádi mlsáte, vaše chuťové pohárky okouzlí tento kukuřičný korpus s jemnou vrstvou pravé belgické čokolády. Objevte i vy tuto kombinaci v RACIO Cornies s hořkou čokoládou. Belgická čokoláda se původně začala prodávat v lékárnách. Tuto medicínu objevili Aztékové a ačkoliv měla původně hořkou a kořeněnou chuť, Evropané uvěřili, že jim i sladká verze této léčivé směsi pomůže při bolestech hlavy a depresích. Zažeňte únavu a stres a přivítejte slunečné dny v dobré náladě s kukuřičnými chlebíčky Cornies od RACIO!

Nutriční info na jedno balení ( 75 g) a na jeden plátek :

Kcal:    359 kcal / 60 kcal
Bílkoviny:    4,95 g / 0,8 g
Sacharidy :    43,8 g / 7,3 g
Tuky:    17,25 g / 2,8 g
Vláknina:    4,87 g  / 0,8 g

A co já :-)?
Jak jsem psala již na začátku :-)... Kukuřičné cornies s hořkou čokoládou mne naprosto uchvátily :-)... Čokoládová poleva je opravdu čokoládová a delikatesní a s klasickou "čoko polevou" na jiných chlebíčcích se naprosto nedá srovnávat. Také na každém chlebíčku je opravdu slušná vrstva, ne jako normálně - kde přes polevu prosvítá podklad - takže dnes extra krátký popis - co se týče mne a chuti, tak se jim nedá nic vytknout a ty z Vás, které podobné chlebíčky mají rády budou rozhodně spokojené :-).

A kdo z Vás už tyhle chlebíčky ochutnal?  A jak chutnaly Vám holky?

15 komentářů :

  1. Viděla jsem je u Kim a tam mě tak zaujaly, že okolo regálu s raciem vždycky jen prosvištím, aby mě tolik nelákaly :D ale až budu mít slabou chvíli, určitě se mi do košíku zatoulají :D

    OdpovědětVymazat
  2. já už se snažím podobné dobroty nekupovat, moc jsem se rozežrala :D ale tyhle jsou bezva!

    OdpovědětVymazat
  3. já měla včera cornies s mořskou solí a jsou výbrorné :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mně je jednou dali ve Student agency, sama bych si je asi nekoupila :)) ale byly fakt dobré, jen je to prostě zlo, zdravá svačinka to moc neni :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já je taky zbožňuju! Běžně je jím, abych zahnala chutě na čokoládu :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já tyhle polystyreny v čokoládě nikdy moc nemusela.. Nějak mi to nelezlo do krku. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jinak ty seitanové karbanátky jsou tyhle: http://www.zdravavyzivahronov.com/detail/karbanatky-seitan
      Mně zachutnaly až na druhý pokus, ale jsou fajn, v balení tři, ale plně tě zasytí už jeden.. :D

      Vymazat
  7. Ráno jsem si přečetla tento příspěvěk a když jsem šla do obchodu tak jsem na tyto chlebíčky narazila a musela si je hned koupit.. a jsou výborné.. čokoláda na nich je opravdu kvalitní.. Doporučuju..;)

    OdpovědětVymazat
  8. Určitě je někdy ochutnám :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Přišla jsem na ně sama - narazila jsem na ně jednoho krásného dne v Albertu....A jsou moc dobré. ....

    OdpovědětVymazat
  10. Tydle mě zaujaly asi nejvíce, ta hořká čokoláda! :))

    OdpovědětVymazat
  11. Jsou úžasný, jen podle mě moc kalorický :(

    OdpovědětVymazat
  12. To vidím snad poprvé, kde se to dá koupit?

    OdpovědětVymazat