pondělí 27. května 2013

Tři varianty tvarohových muffinků


Miluji tvaroh a miluji muffinky :-D... Jak jsem už jednou psala muffinkové pečení je to pravé pro mne, protože peču jen pro jednoho, takže si krásně přizpůsobím množství.
Všechny tyhle tři vairnaty jsou si velice podobné, pouze dochucení je trochu jiné - což je jejich obrovská výhoda - variabilita a potom také to, jak jsou jednoduché -až to hezké není :-D.....


 1) Tvarohové muffinky s brusinkami (278 kcal)

20 g emco jemných vloček (70 kcal)
5 g - 1 KL - pšeničných klíčků (18 kcal)
20 g brusinek (50 kcal)
150 g nízkotučného tvarohu (104 kcal)
1 KL - 5 g - třtinového cukru (20 kcal)
1 bílek (16 kcal)

Vločky jsem smíchala s klíčky a brusinkami a zalila horkou vodou - tak akorát :-D... aby vločky perfektně nasákly, ale zase nesmí plavat. Potom už jen přidáme tvaroh, cukr a bílek a vše promícháme a nandáme do formiček a pečeme při cca 180C cca 25-30 minut podle trouby. A jelikož u všech muffinků jsou použity jen bílky, vsadím se, že jako skoro u všech receptů i zde padne otázka - co žloutek :-)... Odpovím hned u prvních muffinků - udělám si třeba karbanátky, kam dám jen žloutek, nebo nočky - např. tyto, nebo i jakékoliv jiné :-).


2) Karobové tvarohové muffinky (232 kcal)

20 g emco jemných vloček (70 kcal)
10 g karobu (22 kcal)
150 g nízkotučného tvarohu (104 kcal)
1 KL - 5 g - třtinového cukru (20 kcal)
1 bílek (16 kcal)

Postup je veksrze totožný :-)... Vločky jsem smíchala s karobem, zalila horkou vodou, opět aby vznikla "kašička" - nesmí plavat, přidala tvaroh, cukr, bílek, promíchala a přendala do formiček a pekla stejně jako ty předchozí - 180C 25-30 minut.


3)  Čoko-vanilkovo-tvarohové muffinky (240 kcal)


20 g emco jemných vloček (70 kcal)
10 g Orion kakaa na vaření (20 kcal)
kapka vanilkového aroma
150 g nízkotučného tvarohu (104 kcal)
10 g Agáve sirupu (30 kcal)
1 bílek (16 kcal)

A opět je vše stejné :-D....Vločky, kakao, vanilkové aroma a sirup dáme do misky, zalejeme vroucí vodou - zase tak akorát :-), přidáme tvaroh a bílek a promícháme a pečeme při 180C cca 25-30 minut.
Nechala jsem vychladnout a hotovo a oblizovala jsem se až za ušima :-).


Tak a která varianta se nejvíce líbí Vám? :-)

18 komentářů :

  1. ty poslední mě lákaj asi nejvíc!:) ale pečení z tvarohu moc nemusím :P

    OdpovědětVymazat
  2. Mě lákají všechny! :) Jsi moc šikovná, zrovna se inspiruju na dnešní oběd v tvém seznamu receptů a nestačím to ani všechno projít, tolik inspirace...díky za tvůj blog! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adele, všechny jsou prostě úžasný! :))
      Mě nejvíce zaujaly ty s karobem! :))

      Vymazat
  4. Mně se nejvíce líbí varianta s těmi brusinkami :) Tvarohové muffinky též doma často dělám a strašně ráda mám variantu třeba s kokosem :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem za brusinkový. Nedávno jsem dělala muffiny s brusinkama a mandlovým mlékem.. Byly to nejlepší muffiny, co jsem kdy jedla. :D :))
    Karob jsem si pořád nekoupila, ale do muffinů musí být fajn. Tak snad už brzo. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tvaroh hrudkový či ten z vaničky? :)
    Inak všetky vyzerajú úžasne, musím vyskúšať ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Teda pečený tvaroh rozhodně můžu, určitě nějaké vyzkouším :))

    OdpovědětVymazat
  8. mňam!!!! Vypadá to chutně!! :))

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadají dobře :)

    OdpovědětVymazat
  10. nízkotučný tvaroh? no fuj, že se nestydíš :P

    OdpovědětVymazat
  11. na kolik je to muffinů, prosím?
    a nemáš převod na hrnky a lžičky
    díky moc

    OdpovědětVymazat
  12. Hezký den přeji,
    jmenuji se Danča Hájková a ráda bych s vámi spolupracovala. Jednalo by se o výměnu zpětných odkazů na webových stránkách.

    Moje návštěvnost je průměrně 16 000 lidí za jeden měsíc.
    Pokud chcete více informací o návštěvnosti, ráda je poskytnu :-).

    Můj web je: www.DancaHajkova.com
    Odkaz může být klasicky textový nebo grafický, záleží, jak se domluvíme :-).

    Budu ráda za jakoukoliv odpověď. Můj E-mail je: partner@hubnutisdancou.cz

    PS: Pokud Vás můj email obtěžuje, tak se omlouvám, nerada jsem vás zdržovala.

    Přeji krásný a pohodový den, Danča.

    OdpovědětVymazat
  13. Zdravím, moc děkuji za zajímavý recept. Já muffiny miluju, ale zatím se mi nepodařilo se je naučit péct. Proto na ně chodím zatím ke svojí kamarádce, která pečení miluje, takže má doma snad všechny vychytávky do kuchyně. Při pohledu na váš recept ale přemýšlím, že se do toho také pustím.

    OdpovědětVymazat