úterý 14. května 2013

Vločkovo jogurtové muffinky

Ty, co blog čtou již déle, tak určitě zaregistrovaly, že jsem dříve vše pekla ve své milované zapékací misce, bohužel ale zemřela :-D.... Poté jsem sehnala nové... ale bohužel už mi misky nevyhovovaly, tak jako ta stará, mezitím jsem koupila formy na muffinky a mini chlebíčky a jelikož peču pro jednoho, tak mi tyhle formičky začaly neuvěřitelně vyhovovat a vše peču v nich :-).... No a dnes přicházím s muffinky z jogurtu a vloček :-).



Na 6 muffinků (444 kcal / 1 muffinek = 74 kcal) :
40 g emco jemných vloček (139 kcal)
10 g pšeničných klíčků (36 kcal)
100 g Albert bílého jogurtu (41 kcal)
20 g celozrnné mouky (71 kcal)
1 vejce (80 kcal)
1/2 balení KP - 6 g (5 kcal)
75 g borůvek (32 kcal)
10 g třtinového cukru (40 kcal)

Příprava je tak jednoduchá, že už to jednodušší být nemůže :-)... Smíchala jsem vločky, klíčky (kdo nemá klíčky, tak dá 50 g vloček), mouku, vejce, jogurt, cukr, rozmražené borůvky a kypřící prášek, pořádně promíchala a naplnila formičky - kdo nemá formičky může péct jako menší buchtu... A pekla v předehřáté troubě při 180C 30 minut.


Muffinky byly výborné a díky jogurtu krásně jemné, takže určitě zopakuji :-).....

18 komentářů :

  1. Muffiny taky peču nejradši, jsou takové praktické a nemusí se porcovat :D Ty tvoje vypadají krásně, dělají čest novému jménu tvého blogu :)

    OdpovědětVymazat
  2. formy nezklamou!:) a musím sehnat borůvky! jo a super design!:P

    OdpovědětVymazat
  3. Až budu doma, tak si je upeču čerstvé k snídani ;D

    OdpovědětVymazat
  4. Super.. :-) Vypadají krásně :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ale néééé! Když už mám vločky, tak nemám klíčky... to je pech :) :) I když, asi tam nejsou tak zásadní, že? :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krasavci! Stejně jako tvůj design!

    OdpovědětVymazat
  7. Dal by sa namiesto múky použiť protein? :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mňam, mám takové formičky, tak je asi na čase je vyzkoušet! :D
    A tvé misky mi je pořád líto, uvidíš, najde se nějaká, která se jí bude moci vyrovnat! ;D

    OdpovědětVymazat
  9. Taky většinou peču jen sama pro sebe, takže Tvé recepty úplně miluju! :) Ty formičky už jsem si též koupila :)

    OdpovědětVymazat
  10. poslední fotka je naprosto dokonalá! :)

    OdpovědětVymazat
  11. muffiny peču celkem často, tenhle recept si připíši na seznam a vyzkouším! :)

    OdpovědětVymazat
  12. mají krásnou kalorickou hodnotu :))

    OdpovědětVymazat
  13. Určite odskúšam..zbožňujem muffinky :)
    Ak by si chcela, zapoj sa do mojej giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)
    http://belle-katinka.blogspot.sk/2013/05/giveaway.html

    OdpovědětVymazat