neděle 2. prosince 2012

Houbovo-sójové placičky s bramborem (286 kcal)

Tak, jak jsem ráno u článku "co mám ráda - co mne baví ;-)" psala, přidávám dnes druhý článek, a to receptík na můj obídek... 

1 porce:
1 vejce (80 kcal)
20 g cibule (8 kcal)
30 g sójového granulátu (94 kcal)
100 g žampionů Bonduelle (19 kcal)
100 g vařených brambor (71 kcal)
100 g rajčat (22 kcal)

Sójový granulát uvaříme podle návodu a vymačkáme vodu. Cibulku a žampiony nakrájíme, smícháme se sójou a vejcem, ochutím solí, pepřem a provensálským kořením. Děláme placičky, které dáváme na plech s pečícím papírem a pečeme při 180C cca 30 minut. Podáváme s bramborem a rajčetem.

A dnes si neodpustím jeden citát : "Po českém obědě jest seděti a tupě zírati." (Karel Poláček) - a proto to zkouším zdravěji ;-).

3 komentáře :

  1. zdravěji jde všechno líp :)
    super obídek!

    OdpovědětVymazat
  2. ,,Cože? Ovesný sušenky s bramborami?", řekla jsem si při prvním pohledu na obrázek :-D skvělý nápad, furt koukám jako puk, protože tvoje recepty jsou pokaždé jiné a originální :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Super oběd..
    Má babička by byla z tohoto blogu unešena, jelikož a protože je vegetarián a takových receptů jako je tady snad ani neumí... Asi jí začnu radit co a jak má dělat, jak to tu čtu! :D:D

    OdpovědětVymazat