sobota 16. března 2013

Pokračování článku "A co dál..." aneb přichází verdikt :-)

Všem nejprve přeji krásné ráno :-),

ne, spala bych, ale maraton pokračoval :-)... po - denní, út - denní, st - denní a pak noční, čt - z noční na denní, včera (pá) denní a potom noční a teď doma a hádejte kam půjdu večer :-)?? No přece na noční :-D... No, ale abych se nevykrucovala a konečně napsala jak jsem se rozhodla....

Ne, budu Vás napínat :-D............. Když jsem psala článek "A co dál...." byla jsem skoro rozhodnutá, že skončím... Chtěla jsem úplně a ne jen omezit, má to i souvislost se začátky blogování... když si vzpomenu na doby, kdy jsem měla denně 100x návštěv z různých PC a k tomu 12 lidí co mne sledovalo a já byla happy a teď? Denně se se podívá 950 a víc lidí na můj blog a pravidelných čtenářů mám přes 300 (nikdy nedokážu popsat jak si toho vážím a jaký je to pro mne pocit.... ) - bála jsem se, že když najedu na cca 2 články v týdnu tak o vše přijdu... Přece jen je to euforický pocit...

Ale potom co jste psaly za komenty, které moc hřály u srdce jsem byla nahlodána a včera bylo dokonáno tím, že jsem něco dělala v kuchyni a hned jsem běžela pro foťák s myšlenkou "to musím vyfoti, to bude celkem dobrý námět....".. takže..... Nekončím, nemažu ale omezuji... Čekejte cca 1 - 3 články týdně - dle času, nálady a inspirace (přece jen za ten rok blogování jsem toho napsala a uvařila tuny a nerada se opakuji :-D....)

Takže - jak jsem uvedla, čekejte trochu menší frekvenci článků, ale i tak zůstávám a znovu všem děkuji za to, co hřeje u srdce každého blogera - za Váš zájem, přízeň, čas na čtení článků, komentáře, pochvaly, ale i kritiku - která když je konstruktivní tak posune jen dopředu!

Vaše Adele

18 komentářů :

  1. být Američan, řeknu "Thanks God!" :) ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Jeee to je paráda, že zůstáváš! Tvé články zbožňuji :-)!

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, to je super! :) Jsem ráda, že jsi se takto rozhodla! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jupíííííííííí :).

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem moc ráda, že zůstáváš. :))
    A už se těším na novou inspiraci. :P

    OdpovědětVymazat
  6. Ufffff...řeknu Ti,že jsem nemohla samým strachem spojeným s nedočkavostí usnout.Nakonec se vzbudím až k obědu a citově sama sebe terorizuji,že si možná už podle Tebe žádný nový ten oběd neudělám,ale- ANO!!! :D
    Děkuji ti :)

    Nell

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Adele,nevím jestli jsi to tu už někde psala nebo jestli to není tajné,ale zajímalo by mě co děláš za práci? Jinak díky za prima blog,který je moc inspirující! Měj se moc hezky. Alena

    OdpovědětVymazat
  8. Supeeeeer :)) nezáleží na kvantitě, ale na kvalitě, takže i třeba jeden příspěvek týdně mě bude těšit ;)

    OdpovědětVymazat
  9. jsem moc ráda, že zůstáváš! a vůbec nevadí, když budeš přispívat i jednou týdně, blog tě nemá omezovat, ale přinášet radost a i já se těším na další náměty :)

    OdpovědětVymazat
  10. To nevadí :-) aspon se budeme víc těšit:-P

    OdpovědětVymazat
  11. Vždyť vůbec nevadí že nebudeš přispívat každý den, receptů tady máš spousty takže si každý "zalistuje" a vybere :) Hlavní je že jsi se nerozhodla skončit ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Hurá!!!!....za starší generaci, snažící se o zdravé chutné stravování...Katka

    OdpovědětVymazat
  13. ok, vůbec mi to nevadí :) tvůj blog sleduji moc ráda

    OdpovědětVymazat
  14. Jsem ráda, že nekončíš, jsi skvělá!

    OdpovědětVymazat
  15. To jsem moc ráda, že ses tak rozhodla!:) A těším se na Tvé články, i kdyby byly 1x týdně:)

    OdpovědětVymazat
  16. Byla by to škoda, Tvoje recepty mám strašně ráda, Adélko :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Potešila by som, keby si sa stala i mojou followerkou- http://luciapodmanicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat