neděle 5. května 2013

Mixit a jejich směs "Do plavek!"

A máme tu den pátý s Mixit maratonem a čtvrtou směs :-)...
Už nás čeká jen jedna "předmíchaná" a jedna moje kašička. Zatím zde bylo dvakrát musli (Maxisměs Fík a The Morning Kicker), jednou kaše (Vařila myšička kašičku) a dnes přichází třetí předmýchané musli... Na úvod uvedu, že název "Do plavek!" je hodně zcestný, protože je to neuvěřitelně žravé, aneb tahle směs s The Morning Kicker jednoznačně vede :-)....


Složení:
kukuř. lupínky, sojové vločky BIO, špaldové lupínky BIO, ječné vloč., ovesné lupínky BIO, amarantová sem., slunečnicová sem., brusinky, maliny lyofilizované, jahody lyofilizované, papaya, mandle, kokos

Oficiální popis od Mixit:
Dostat Vás po zimě zpět do loňských plavek podle glykemického indexu potravin je jednoduché, zvlášť se směsí sestavenou naší výživovou poradkyní Janou Vašákovou. Tak snad Vám nebudou padat!





Nutriční hodnoty na 50 g:
Kcal :   197,5
Bílkoviny :   7 g
Tuky :   6 g
Sacharidy :   28 g




A jak chutnalo mne :-)?:
Jak jsem psala hned v úvodu, tahle směs a The Morning Kicker vede. U The Morning Kicker mne uchvátily kakové boby v čokoládě a zde neuvěřitelné množství ovoce:-).... Nejvíce mne uchvátily sušené jahody a papaya a množství různorodých vloček a lupínků... takžy kdybych si měla mixovat své musli tak nebudou chybět kávové boby v čokoládě, sušené jahody a papaya :-)....



A jakpak se líbí směs Vám? Na stránkách Mixitu je k objednání v jejich tubusu, tedy 650 g za 159 kč.

16 komentářů :

  1. do plavek mi chutná moc :)

    OdpovědětVymazat
  2. nad touhle směsí jsem přemýšlela.. pořád se rozhoduji! :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nad touto uvažuju už dlouho.. asi ji konečně vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jak chutná papaya? :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nad tímto Mixitem uvažuji! Že by mě to už, konečně, donutilo něco si objednat! Krásné recenze!

    OdpovědětVymazat
  6. Tahle směs mě láká asi nejvíc...papája je moje srdcovka, sušenou mi ji v dětství maminka vždycky kupovala tak 3x do týdne (divím se, že mi z toho cukru nevypadaly zuby :D)

    OdpovědětVymazat
  7. Jůů.. miluju sušený jahody, tohle by bylo něco pro mě! :)
    Střípky z mého života

    OdpovědětVymazat
  8. taky si vždycky pochutnám na sušených jahodách :)

    OdpovědětVymazat
  9. Hodně jsi mě navnadila si udělat objednávku! :D

    OdpovědětVymazat
  10. Zrovna jí mám už jen půlku, je fakt dobrá a ty hodnoty jsou slušné, také mě překvapilo to množství ovoce, za ty peníze to stojí! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tyjo, to nevypadá vůbec špatně. Díky za tip. Je sice pravda, že do plavek zhubnout úplně nepotřebuji, ale i tak asi vyzkouším. :) Já jsem vlastně ráda, že teď už mám konečně takovou postavu, jakou jsem vždy chtěla. Víceméně. Pořád je teda co zlepšovat, ale teď už jsem se sebou z větší části spokojená. :)

    OdpovědětVymazat