středa 8. května 2013

Radosti všedních dní ....


 Po všech recenzích na Mixit přicházím dnes konečně s něčím jiným :-)... Slíbila jsem jídlo, ale ještě chvilku musíte počkat...
Padaly zde dotazy, jak se vlastně mám... No občas je to na ho... Člověk si musí dělat radůstky :-)...
A prostě k mým radůstkám patří hlavně knihy, pohyb a jídlo-dlabání-žrádýlko a podobné :-)...
Takže dnes ještě co mi v posledních dnech udělalo radost a od příště bude zase mé jídlo :-)...





Co člověka potěší :-)... No když dostanete k svátku něco dobrého a ke všemu se člověk trefí krásně do chuti.
Tohle bylo od někoho od koho jsem pravidelně dostávala "bombošku" a sladký likér a tentokrát jsem byla mile překvapena....
Dostala jsem krásnou kytku a tyhle čokoládky, kde jich je 8 a to krásný průřez od nějakých 37% až po 80% :-).



Vlevo : Kafe, kafíčko, káva - no prostě kofein :-)... Moje závislost, moje srdcovka. A najde se u mne vše, klasické rozpustné, ochucené rozpustné, které jsem prostě musela ochutnat (jinak souhlasím s většinou - vanilka je lepší než karamel :-)) a mleté do mého prastarého stroječku, který Vám udělá nejlepší překapávanou kávu a nepotřebuje elektřinu :-).
Vpravo : Moje "poprvé" s agáve sirupem a k tomu "propojení" :-)... To takhle po těžkém dni stojíte ve zdravé výživě a držíte tenhle sirup v ruce a přemýšlíte a v tom Vám zavolá Váš táta, který má přijet večer na skleničku : "Copak dělá dcera moje?" - "Dcera tvoje čumí ve zdravé výživě na agáve sirup a přemýšlí zda velký nebo ne, když ho ještě neochutnala" - "TEN SI NEKUPUJ" - proběhne mi hlavou něco ve stylu - bože, táta zná jen bílý cukr, co má jako?? - "Já ti chtěl udělat radost a koupil ti ho...." - no kdo by neměl radost :-).



Vlevo : A nákupy :-)... Meruňkový šmakoun, kterého jsem už měla a nemohla jsem odolat, když jsem ho viděla. Sušené fíky a mango - hned jsem musela ochutnat, mango je dobré, ale ty fíky? Závislost :-).... A nakonec pšeničné klíčky z DM.
Vpravo : Psala jsem recenzi na Cornies s mořskou solí - oblíbila jsem si je moc a když jsem viděla s lněným semínkem tak jsem je musela ochutnat - a stojí za to :-). Má stálice - Lindt s 85%, bio protlak v akci, tuňákový "salát" a nakonec nová lahůdka k chutnání - chutney z červené cibule - milovníci cibule, jako já, se nesmí přiblížit s lžičkou :-D.



A poslední trojice radůstek :-)
Vlevo : Konečně barva, která mi "sedí" :-).
Uprostřed : Moje oblíbené mlsání na cesty....
Vpravo : A ochutnávání nového :-), tvarohy od Madety miluji a když jsem viděla novinku - brusinku, tak se svohjí posedlostí brusinkami, jsem musela ochutnat a nelitovala jsem :-).


A co Vaše radosti všedních dní :-)? Co Vám zvedne náladu? Mne k tomu co zde bylo k vidění dobré počasí, pěkná knížka, posezení s přáteli a nějaký ten pohyb venku :-).

17 komentářů :

  1. Krása, skvělé nákupy a dárky...ty čokoládky mám, nejvíce mi šmakuje Tobago a El cuador, jsem prostě na ty tmavé :D s tou vanilkovou kávou mě opravdu provokujete všichni, jestli jí uvidím někde v akci, hned jí beru :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo asi si taky takhle při svátku udělá něčím radost, dlouho jsem neměla ty cornies (no dlouho, naposled v sobotu :D)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně vždycky zvedne náladu krásné slunečné počasí, bo to vždycky dokonale dokáže nabít energii a optimismem a pak je pro mě opravdu kdejaká maličkost potěšením :)...Jinak opravdu je Vanilka lepší než Caramel? Mám doma Caramel a Lískový oříšek a prozatím na plné čáře vede Caramel...a ty fíky? Souhlasím, úplná závislost :D

    OdpovědětVymazat
  4. Je potřeba si dělat radosti pravidelně, a k tomu jsou různé dobroty ideální :)) hezky sis nakoupila, ty sušenky si taky často kupuju na cesty, do školy a práce nebo jen tak na doma ....a cornies jsem zrovna včera dojedla :)
    Ale ta ochucená káva mi nehcutná, po prvních pár ochutnáních jsem z toho byla nadšená, ale teď se mi z toho dělá špatně, jak je to moc navoněné :/

    OdpovědětVymazat
  5. Samý dobroty :-) Já sem úspěšně naznačovala přítelovi, že bych chtěla to ochucený kafe...prej mi ho fakt chtěl koupit k narozeninám, ale nenašel ho :-( (kafe nepije a vůbec se v tom nevyzná, tak se nedivim)...tak budu muset nakoupit sama :-)

    OdpovědětVymazat
  6. jé zase samý dobroty, to se někdo má :) ty čokoládky jsou docela drahý, taky jednu obrovskou doma mám, co jsem dostala k narozkám, ale uždibuji jen po malých kousíčkách, abych neměla zácpu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Takových pokladů! Mám ráda ty tuňákové wellness saláty!

    OdpovědětVymazat
  8. Ty máš ale hodnýho taťku:) Je potřeba si dělat radost občasnými nákupy (jídla):D

    OdpovědětVymazat
  9. Mňam takové dobroty! :-) Dala bych si ty cornies s lněným semínkem, měla jsem ty se solí a byly skvělé! A to sušené ovoce a šmakoun yummy! :-)


    P.S. jinak madeta má nových tvarohů více, ještě 60 % čokoláda a jemná vanilka, ale tenhle brusinkový musím také někde objevit a zkusit ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Aaa.. Samý dobrůtky :-) A konečně máš to kafíčko ved?:-)

    OdpovědětVymazat
  11. wow táta je borec ! :D
    a nákupy super :) taky sem byla ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Hodnej tatínek :) A ta Lindt čokoládka - mňam, moje nej :))

    OdpovědětVymazat
  13. Teda, máš bezva tátu :) Něco takovýho si u nás nedovedu představit. A dobrůtky bych brala!:) Meruňkový šmakoun je můj oblíbený :) A ty fíky musím někdy taky ochutnat :) Zatím jsem od té značky měla jen datle a jsou skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  14. Pěkně sis nakoupila :), tuňáka jsem dlouho neměla. Tenhle welness je drahej jak čert, ne? :D A Lindtka je nejnejnejlepší!

    OdpovědětVymazat
  15. je důležitý si občas udělat radost :))

    OdpovědětVymazat
  16. LIndt čokoláda je dobrá:-) Krom čokolády, jak na mlsání, tak i na lízání: www.ruzovyslon.cz/zert.-malovani-na-telo-cokolada/ dále zmrzliny,caro s mlíkem mezi mé radosti všedních dní patří i obyčejné maličkosti-venku svítí sluníčko, poslech oblíbených písníček-Za každou chvíli s Tebou od Hanky Zagorové a manžel-někdy vtipálek mě něčím rozesměje.

    OdpovědětVymazat