středa 27. března 2013

"Nereceptová jídla" - snídaně podruhé ;-)


Tak a opět se hlásím... stále frčím v režimu 7 směn týdně, ale celkem zvládám :-).... Sice nemám čas zkoušet tolik receptů jako dřív, ale i tak si vyvářím, přece jen když toho má člověk moc tak dobrá snídaně/svačina/oběd nebo večeře potěší :-)....
A dnes přidávám další nasbírané nereceptové snídaně, přiznám se, že těhle 8 fotek jsem sbírala hodně dlouho :-D... Na většinu snídaní zde je totiž receptík :-).


 Jinak "nereceptové snidaně" zde byly už jednou ( ZDE ), jinak nereceptových jídel jako jsou svačiny a večeři jich tu mám taky spusty ( zde ) tak a jdeme na dnešní várku... :-)


1) Tesco toust alá žemlovka - namazat tvarohem, med, jablko na plátky a rozinky a do toustru, s jogurtíkem a čajíčkem.
2) Můj oblíbený Arizona chleba s lučinou a medíkem a k tomu bílý jogurt s jahodama.



3) Tak toto je jen "upgrade" receptu na "Sněhovou krupičku" :-) - přidala jsem pro dochucení jahody a lžíci čoko-kokos proteinu.
4) Tak tohle sice jsou lívanečky, na který zde byl recept (zde), ale tentokrát jsem je polila tvarohem, naředěným trochou mléka a s lžičkou proteinu, opět čoko-kokos :-).



5) Půlku tvarohu, naředěná trochou mléka s pokrájeným větším banánem a kakaovou vlákninou.
6) Aneb chuť na čoko snídani :-D... Rozmixovaný bílý jogurt s 100 ml mlékem, banánem a 20 g proteinu čoko-kokos a čoko kuličky.



7) Vločky zalité horkou vodou (jen tak aby vsákly :-)), s jogurtem a borůvkama.
8) A opět "upgrade" receptu a to na "jemnou krupičku", ale tentokrát jsem místo banánu přidala borůvky a prostě tahle úprava krupičky mne dostala :-)....


Tak a jak se Vám líbí dnešní várka :-)?

21 komentářů :

  1. dnešní várka super! dala bych si tu "žemlovku" :)

    OdpovědětVymazat
  2. tyjo, ten toust určitě vyzkoušim! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, toast ala žemlovka je už od mala moje oblíbený jídlo! :) Vše vypadá výborně.

    OdpovědětVymazat
  4. mmm ještě že zrovna snídám, jinak bych tě neměla ráda!:D

    OdpovědětVymazat
  5. Nejvíc mě lákají obě krupičky :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Mňam, mňam! :))
    NEjvícs bych si dala tu "žemlovku" :))

    OdpovědětVymazat
  7. Jo ta žemlovka mě dostala... já si takhle zapékám banány s medem a taky je to mňamka ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. jj to máš pravdu :) super nápad s tou žemlovkou, jsi hlavička šikovná :) já bych si dala krupičky ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Hmmmm...ta krupička. Fakt jsem se teď oblízla:-P

    OdpovědětVymazat
  10. Líbí a moc! Hlavně ten tousík s jablíčkem...to bych ale musela být toustovač :( :D

    OdpovědětVymazat
  11. Všechno bych to snědla, všechno!!!! Kristepane!:D

    OdpovědětVymazat
  12. Tak možná to risknu a koupím ještě tu pohankovou krupičku.. šdaldová mi nechutnala :( A nejvíc se mi líbí ta žemlovka :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ta toustová žemlovka je super nápad! Musím vyzkoušet, ale bez rozinek xD

    OdpovědětVymazat
  14. Jé, vypadá to skvěle, ale poslední dobou mám problém pozřít na snídani cokoliv co není teplé :D Ale ten toast a lá žemlovka vypadá fakt skvěle, musím co nejdřív vyzkoušet ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Mňamm, líbí se mi 3ka :). Snídaně taky miluju, člověk si může dopřát nejvíc z celého dne :). Inspraci potřebuju.

    OdpovědětVymazat
  16. U receptu Rajčatová omeleta je komentář že žloutek má 25g tuku a ty píšeš že víš kolik má žloutek. Víš o tom že žloutek má tuku pouze 6 gramů, že jo ? :))
    Jinak snídaně parádní :) !!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono taky záleží na tom, jak velký žloutek je. :D

      Vymazat
  17. Tady si někdo umí snídat. :P

    OdpovědětVymazat
  18. ten toust ala žemlovka vypadá suprově! ten musím taky vyzkoušet:)

    OdpovědětVymazat