pondělí 10. prosince 2012

"Nereceptová jídla" - snídaně poprvé ;-)


   Opět se vracím s "nereceptovými jídly", už zde mám dvakrát svačinky (ZDE a ZDE) a jednou večeře (ZDE) tentokrát přidávám snídaně...

   Většina mých snídaní jsou klasické receptové články, ale sem tam, když je fofr tak samozřejmně řeším snídaně jinak, popřípadě nějaká kašička, na kterou jsem nechtěla psát klasický článek.

   Takže co snídán, když nepřidávám recept? Jdeme na to :-) ....





1. Celozrnný toustík s medem a banánem, Activie a kafíčko s čajem. (Banán byl pořádný kusanec, tak jsem si říkala, jak si to ozdobím, ale znáte to... čekáte u toustru a ta nakrájená kolečka banánu křičí "sněz mne, sněz mne" :-D.... )
2. Něco se děje, to je už během jednoho měsíce podruhé, co jsem měla chuť na slanou snídani, to se nestalo už asi rok :-D... Jinak opět můj oblíbený Arizona chleba, lučina linie, 1/2 Hermelínu figura a rajčátka.



3. Pro změnu ( :-) ) Arizona chleba, lučina linie, med a moje zamilované mandarinky. 
4. Tak tohle jsou perníkové palačinky (recept ZDE) a jak jsem psala, chtěla jsem je zkusit jen s javorovým sirupem...tak jsem si to splnila :-).



5. A cestovní snídaně :-)... Příprava už večer na ráno do práce, věděla jsem, že noční se hodě protáhne, tak jsem se na to připravila :-). Hollandie čoko, dobrá vláknina, mandarinka a kafíčko s mlékem - to samozřejmně padlo už během noční :-).
6. Můj oblíbený bulgur, tentokrát nasladko - bulgur uvařený v mléce se sušeným ovocem (rozinky, mé oblíbené brusinky a meruňky).



7. Klasická kaše z ovesných vloček (z 50 g) s granátovým jablíčkem (cca půlka velkého kusu - část je už zamíchaná v kaši) a můj oblíbený javorový sirup.
8. A moje nejmilejší snídaně :-)... Ikdyž na fotce by mohl být jeden suchar a nebo štangle uheráku a stejně by byla nejoblíbenější, protože jsem jí dostala až do postele :-). Arizona chlebík, lučina linie, banán a mandarinka. Samozřejmně nemohlo chybět kafe a čajíček.


Tak tedy, tady máte snídaně po všech nereceptových svačinkách :-).... Pokud byste holky měly určit jednu snídani, kterou máte nejraději - co by to bylo?

Jinak jako vždy přeji krásné ráno a přijemné chutnání u snídaně :-)....

14 komentářů :

  1. To je paráda, mnoho snídaní mám podobných :) Já si poslední dobou oblíbila kokosový sojový nápoj zajíc a v tom máčím semínka, cereálie a tak různě :D Máš skvělý blog plný inspirativních článků :)

    OdpovědětVymazat
  2. parádička :)
    snídani kterou mám nejradši? asi rozpečený celozrnný pečivo s nějakou kvalitní šunkou a ovocem :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je úžasný, jak si s tím jídle někdo umí vyhrát a naaranžovat.

    OdpovědětVymazat
  4. U mě jednoznačně vítězí ovesné teplé kaše. A když do toho přidám burákové máslo, banán nebo jablko. Mmm.. Nebo jsem jednou zkoušela do kaše přidat Raffaelo bonbon nebo "ferero rošé" (nevim, jak se to píše :D) a bylo to vynikající, zejména v kombinaci hořkého kakaa a banánu nebo jablka nebo třešní :)

    OdpovědětVymazat
  5. kdybych mohla vybrat jen jednu snídani, tak by to byl celozrnný toast s burákovým máslem a banánem!:)
    haha to volání "sněz mne, sněz mne" znám moc dobře:DD
    teď jsem zrovna dosnídala - wafle z celozrnné mouky s bílým jogurtem :)

    OdpovědětVymazat
  6. nádhera :)
    poslední dobou si většinou dám banán s různýma semínkama, rozinkami, skořicí, kokosem atd. do mléka.mňamka

    OdpovědětVymazat
  7. Jo tak to ujídání banánu znám (akorát já bych snědla i ta dvě poslední kolečka, která ty ubránilas :D). Jinak snídaně do postele jsou samozřejmě taky moje nejoblíbenější. Problém je, že přítel spí, dokud může, takže vždycky vstanu dřív jak on. Takže já snídaně do postele spíš dělám, než že bych je dostávala :D

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné snídaně, mňam :) ten toast sladký bych si taky chtěla udělat, ale kleknul tám toastovač a mamce příjde zbytečné ho znova kupovat, protože toasty jsme si dělali doma tak jednou ta rok :D
    Já mám ráda všechny snídaně, řídím se podle toho, s jakou chutí se ráno probudím. Jednou to je horká kaše třeba se strouhaným jablkem a skořicí, podruhé studený jogurt s musli a čerstvým ovocem, pak třeba plátek dobrého chleba s lučinou :)
    Snídaně jsou prostě nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krása!!! A nejlepší snídaně? To nedokážu určit, miluju všechny moje snídaně :-D Celkově je to moje nejzamilovanější jídlo, obzvlášť o víkendu, když pak nemusim nikam spěchat apod. - to si ji opravdu vychutnávám :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Jsem kašičková, ale dřív jsem milovala slané snídaně, teď si je dávám jen občas. Ale nejoblíbeněší snídaně? Zkouším kašičky od tebe a zatím vedou všechny :-)

    OdpovědětVymazat
  11. to jsem ráda, že to tak nemám sama ;) jako samé dobroty papkáš, jsi šikula :) to je těžké určit :D u mě asi vedou ovesné kaše a přesnídávky a pak nějaké lívanečky s jablíčkama :)

    OdpovědětVymazat
  12. Pro mě jsou bezkonkurenční kaše, jakékoliv! :)))
    fotky jsou krásné, vše bych si an snídani dala, kromě té slané, to bych asi nezkousla! :D

    OdpovědětVymazat
  13. Nádhera, snídáš si moc pěkně :) A mou nejoblíbenější snídaní jsou asi kaše, ale poslední dobou (hlavně o víkendech) jsem spíš lívancová, popřípadě palačinková, takže jedno z těchto dvou určitě vede :)

    OdpovědětVymazat
  14. mňááám! Inspirací není nikdy dost!:))

    OdpovědětVymazat