středa 22. května 2013

Cuketovo-kuřecí "karbanátky" s bramborovou kaší (285 kcal)


Po dlouhé době přicházím se "slaným" receptem... Obědy do práce jsou holt krabičkovou formou ve stylu kuřecí a fazolkami, kuskus-jogurt-zelenina, bulgur-maso-zelenina, kuskus-tvaroh-ovoce a podobné :-).... Nejdřív jsem si myslela, že se tedy o víkendu vždy maximálně "vyřádím", ale buď jsem prostě "sladkomil"nebo u těch obídků holt vsázím na své, již ozkoušené a oblíbené (třeba jogurtový řízek z trouby , kuřecí s polentovou krustou a zelenou kaší , hráškovou kuřecí roládu a další z kategorie recepty) , popřípadě to skončí na "nereceptovém" obědě - které můžete vidět ZDE :-).
No, ale dnes konečně opět recept :-)... A to zdravé "karbanátky" :-).


 1 porce:
100 g kuřecích prsou (105 kcal)
150 g cukety (27 kcal)
30 g cibule (12 kcal)
1 bílek (16 kcal)
1 KL - 5 g - clz mouky (18 kcal)
130 g vařených brambor (93 kcal)
30 ml polotučného mléka (14 kcal)

Kuřecí maso jsem rozmixovala v mixéru a přendala do misky. Cuketu jsem nastrouhala najemno a pořádně vymačkala vodu - ale opravdu fest! Do misky s kuřecím masem jsem potom přidala vymačkanou cuketu, cibulku nakrájenou najemno, bílek, mouku a sůl a hezky vše promíchala - nejlépe to jde "hatla patla" rukama :-).... Na pečící papír jsem dala bochánky a pekla v předehřáté troubě při 180C cca 40 minut a v půlce otočila. Brambory jsem uvařila, přidala mléko a rozmixovala na kaši....
A tímto máme hotovo a dobrou chuť :-).....


15 komentářů :

  1. Tak jednoduché a určitě výborné!
    Cuketu jsem ještě nikdy nejedla. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Něco mi tam chybí... Hrášek? :D

    OdpovědětVymazat
  3. Hned bych si dala :) kuřecí prsa jsem si dělala dřív na cuketových nudličkách a byla to super kombinace, takže věřím, že ty karbanátky budou dokonalé :))

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to vypadá vážně dobře a hlavně jednoduše :-) Ráda vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  5. ty jo, to vypadá nádherně, už abych dostala nějaký cuketky od babičky :D

    OdpovědětVymazat
  6. Miluji cuketové placičky a když si to představím ještě s prémií v podobě kuřecího masa? Dokonalost!

    OdpovědětVymazat
  7. co k tomu dodat, pokud budu mluvit za sebe, tak velké díky Tobě, za to co pro nás připravuješ za inspirace, aby jsem věděly co dietního si uvařit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za pochvalu :-)... hřeje to u srdce :-)

      Vymazat
  8. Mnaaaam...uz vim co si udelam o vikendu, diky:))

    OdpovědětVymazat
  9. Jsou krásně zeleňoučké :D, to se mi líbí. Jen bych asi místo kuřecích prsou koupila hovězí a rozmixovala, nebo koupila nějaké kvalitnější rovnou mleté. Přeci jenom kuřecí prsa jsou na "karbanátky" taková suchá. Jinak karbanátky z trouby taky dělám :)

    OdpovědětVymazat
  10. lilek a cuketa, dvě věci co jsme nikdy neměla a chci je už takovou dobu ochutnat :D já bych nejradši ochutnala úplně všechno :D

    OdpovědětVymazat
  11. Mně tam nechybí vůbec nic.. Úžasný!:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Byly moc dobre, udelala jsem rovnou dvojnasobnou porci at mam i na zitra do prace a uz ted se na ne tesim:))

    OdpovědětVymazat
  13. No to nevypadá vůbec špatně ;) Hlavně docela jednoduché, určitě taky někdy vyzkouším. Tak poslední půl rok se snažím jíst trochu zdravější jídla co se týká obsahu vitamínů a kcal. A co jsem tak hledela na internetu tak jsem narazila na tuhle dietu a vypadá to docela dobře jen bych chtěla nějaké info od lidí co už s takovou stravou mají nějaké zkušenosti. Jestli je jídlo dobré a jestli se taková dieta vyplatí.

    OdpovědětVymazat