středa 29. května 2013

Jak jsem ochutnala Štíhlé nudle Smacker a rovnou je i dvakrát uvařila

    Šmakouna jsem měla už tolikrát, že bych to nespočítala, ochutnala jsem i meruňkového, který mi moc zachutnal (recept s meruňkovým šmakounem najdete  ZDE ) a kakovooříškový krém, kterého bych se mohla ujíst :-) (recenze ZDE ) a měla jsem chuť ochutnat další z jejich výrobků a rozhodla jsem pro štíhlé nudle.

    Šmakoun štíhlé nudle obsahují vaječný bílek , vodu, bramborový škrob. Neobsahují lepek. A jaká je jejich nutrická hodnota? Celé balení (270 g) jsou dvě porce, jedna porce, tedy 135 g má 87 kcal, 12,15 g bílkovin, 8,1 g sacharidů, 0,4 g tuků.

A jaké jsou podle oficiálních stránek výhody těchto nudlí? Následující : 
   1) Dvaapůlkrát nižší energetická hodnota ve srovnání s běžnými těstovinami.
   2) Až pětkrát nižší obsah polysacharidů, žádné jednoduché sacharidy.
   3) Vyšší pocit sytosti ve srovnání s klasickými těstovinami.
   4) Snadná příprava (nudle jsou již hotové, ohřejí se v mikrovlnce anebo propláchnou horkou vodou).
   5) Ve finále přijme člověk pouze 28 % energie ve srovnání s běžnými těstovinami. Navíc tato energie pochází primárně z bílkoviny, která se neukládá do energetických zásob v organizmu.

No a teď už ty dva tipy jak je upravit :-).....


 1) Štíhlé nudle s kuřecím masem a hráškem

Tak, tady jsem použila své oblíbence - kuřecí a hrášek :-). Na oleji jsem osmahla naložené kuřecí kousky,  přidala už jen hrášek, řádně opepřila a osolila a přidala nudle a vše jsem pořádně promíchala - rozhodně doporučuji výrazné koření, protože jak mi u šmakouna taková ta chuť bez chutě (jako mozzarela) vyhovuje u těhle těstovin mi to už přijde hodně....



2) Jablečné štíhlé nudle

A tady jsem se inspirovala receptem přímo na oficiálních stránkách Smackera. Na tročce másla jsem podusila střední jablíčko nastrouhané nahrubo, přidala ličku třtinového cukru a skořice a zalila lřičkou vanilkového pudinku, který jsem rozmíchala v mléku. Vše jsem pořádně promíchala a poté opět přidala nudle, aby se prohřáli.
Ve sladké variantě mi nudle chutnaly stejně jako ve slané :-).....



A co Vy? Už některé z Vás tyhle nudle ochutnala?

17 komentářů :

  1. teda! :) tvoje recenze jsou bezvadný, měli by ti za ně platit:D
    šmakouna jsem měla jen obyčejného, nudle jsem snad ani neviděla :) chtěla bych od nich zkusit tu pomazánku!

    OdpovědětVymazat
  2. Též bych je chtěla ochutnat, ale nikde jsem je nenašla, stejně jako toho meruňkového šmakouna :( Kdes je koupila Ty? :) A toho kakaovooříškového krému bych se též mohla ujíst.. Mám ho moc ráda v tvarohu/jogurtu a nebo včera jsem ho mixovala se zmrzlým banánem - výborná zmrzlina :)

    OdpovědětVymazat
  3. Neměla jsem žádné výrobky od šmakouna, ale poctivě se po nich koukám...štíhlé nudle by měli mít tuším v Bille, ale neviděla jsem je tam...A s tím kuřecím masem vypadají výborně! :))

    OdpovědětVymazat
  4. jojoo, občas si je "dopřeju", ale už nikdy neudělám tu chybu, že se pokusim sníst celý balíček najednou :DD

    OdpovědětVymazat
  5. Zrovna včera jsem na ěn zase ve zdravé výživě koukala:D Musím je už konečně vyzkoušet:)

    OdpovědětVymazat
  6. Mě vždycky odrazovala cena, ale asi je teda vyzkouším :-D Navnadila si mě!:-D Jídla vypadají skvěle:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tyjo, tak ty jsem ještě neviděla. Musím po nich mrknout, láká mě ta sladká varianta! :)

    OdpovědětVymazat
  8. ty jo, tenhle výrobek mě fakt nadchl a hned jak půjdem na nákup, tak ho vyzkouším!:)

    OdpovědětVymazat
  9. dřív jsem si kupovala šmakouna, ale teď už na něj kašlu, je docela drahej, navíc bílkoviny získám radši z něčeho co mi doopravdy chutná, třeba cottage <3 :)

    OdpovědětVymazat
  10. V létě jsem si je jednou koupila:) A udělala s domácím pestem a rajčátkama:) Akorát mi přijdou moc drahé na každotýdenní nákup:( Když mám chuť na těstoviny, udělám si je z cukety:)

    OdpovědětVymazat
  11. Mohla bych se zeptat na cenu těchto nudlí? Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. levný zrovna nejsou :-)... 50,- - 60,-, jak kde...

      Vymazat
  12. Tak štíhlé nudle jsem zatím viděla jen v Bille, jinak nikde. Chtěla bych je určitě vyzkoušet. Vypadají trochu jako špecle:)
    A chutnají teda stejně jako šmakoun (nebo třeba mozzarella, jak jsi psala)?

    OdpovědětVymazat
  13. Už jsem je měla, jsou super! A tu variantu s jablky a skořicí určitě vyzkouším, mňam! :)

    OdpovědětVymazat
  14. štíhlý nudle mi chutají, ale musejí se opéct na oleji/másle a pak teprve používat-jsou pak křupavé jako chipsy :O)... Také jsou dobré lehce opečené bez tuku+osladit stévií(cukrem/medem)+mletý mák a trošku rozpuštěného másla... doporučuji!

    OdpovědětVymazat
  15. Mě teda Šmakoun moc nechutná. Hlavně to složení je fakt hnus. To do sebe radši trochu investuji a dojdu si na nějaký kvalitní ale přitom zdravé jídlo, tak jak to mám rád. Tohle mi moc zdravé nepřijde. Hlavně ta chuť je fakt šílená. Mám rád nudle, čínské jídlo a Asie obecně je u nás doma hodně populární, ale Šmakoun fakt ne. :/

    OdpovědětVymazat
  16. Já jsem se dlouhou dobu přemlouvala k tomu, abych jedla takové potraviny, ale nakonec jsem přišla na to, že úplně stačí, když budu jíst zdravě. Takže jsem překopala svůj pravidelný jídelníček a porovnala si makroživiny. Navíc mě začalo hodně bavit boxování, takže ihned poté, co jsem zjistila, jak vybrat boxovací pytel, začala jsem pravidelně cvičit.

    OdpovědětVymazat