sobota 18. května 2013

"Nereceptová jídla" - večeře počtvrté ;-)

 
A opět přicházím s "nereceptovým" článkem a opět večeře ... Byly zde již třikrát - zde , zde a zde.
Jinak samozřejmě najdete na blogu i nereceptové snídaně, svačiny a i obědy a to vše (překvapivě :-D) v záložce "Nereceptová jídla". Jinak nenechte se zmást, samozřejmě večeřím i salátky, ale už jich byla "tuna" v předchozích třech článcích a i v této kategorii se snažím jídla na fotkách neopakovat, jinak bych taky mohla uveřejňovat pořád dokola ten samý článek :-D....






1) 2 racio celozrnné toustíky s lučinou, balení kuřecí šunky a rajčátka - prostě oblíbená rychlovka, ve které je vše :-).
2) Bramborová kaše a opět hrášek :-D.... mám pocit, že brzo budu tvořená jen z hrášku :-D....



3) Cornies, o kterých jsem psala ZDE a zamilovala jsem si je :-D, s Lučinou, paprikou a šunkou.
4) Sýrovo hrášková omeletka s toustíky Racio a lučinou linie.



5) Racio celozrnné toustíky s uzeným lososem a rajčátky.
6) Aneb od všeho něco :-).... Racio clz toustík s lučinou, 1 šmakoun, 1/2 balení šunky a rajčátka :-).



7) Salátek z rajčátek, okurky, cibule, papriky, jogurtu s oblíbeným knackebrotem o kterém jsem psala zde :-).
8) Cornies, o kterých jsem psala ZDE a opravdu jsem si je oblíbila :-), s lučinou, vejce z toustru a rajčátka.


Tak jak se líbí dnešní várka :-)? Jina Všem přeji krásné ráno a příjemný den ;-).

22 komentářů :

  1. Krásné fotky, jsi přímo hrášková královna :D To vejce z toustovače asi zkusím, nechce se mi vždycky dělat na pánvi, rozplizne se mi po celé ploše :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja delam vajicko v mikrovlnce..do hrnicku klepnes vajicko a zalijes to vodou, das do mikrovlnky cca na 2 minutky a je hotove...cas zalezi na tom jak chces zloutek, jestli tekuty a nebo tuhy:D

      Vymazat
    2. to je super tip - určitě vyzkouším :-)

      Vymazat
  2. Ještěže snídám, jinak bych si naslintala do klávesnice :D a to vejce z toustru? To normálně rozklepneš vejce do toasteru??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo :-)... před tím ho teda předehřeji... já mám asi kouzelný toustr, vůbec se nepřipaluje, kamarádka co se to ode mne naučila, musí vymáznout olejem (ale fakt mini, akorát ho tak "objede" namočeným prstem v oleji)

      Vymazat
    2. Ty jo, tak to je super, to by mě nenapadlo :) škoda jen, že my máme toaster, co dělá trojúhelníčkové toasty :/ :D ale cooo..zkusit to můžu :D

      Vymazat
  3. To je krása, to je krása! :))
    Jinak vidím, že jak cornies, tak toustíky ti zachutnaly.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera! :)
    Mohu se zeptat, kde kupuješ lososa? :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tímhle bys mě asi moc nepohostila, moc nemusím tyhle všechny toastíky, ale zeleninku to jo :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásné fotky a super recepty, jen na to že to má být večeře se mi toho zdá docela málo.. já bych se z toho nenajedla, musela bych si dát tak 4-5 ks. (3 racio toasty mívám jen ke svačině) ale jinak super :)

    OdpovědětVymazat
  7. nejvíc se mi líbí ten s uzeným lososem:)

    OdpovědětVymazat
  8. ty toustíky jsem dlouho neměla!

    OdpovědětVymazat
  9. jak krásně namazaný houstičky! :) uzenýho lososa jsem neměla sakra dlouho, nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  10. po 3 tenouckych cornies na veceri nemuzes byt syta..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a co ty víš, co jedla po zbytek dne? Mě by to teda s tím vajíčkem stačilo taky:)

      Vymazat
    2. Souhlas, jednou jsem cestou ze školy koupil 12 ks tech racio chlebiku, že si je dám s nutellou. No sned sem je a musel sem si udelat jeste michany vajicka abych nemel hlad :D

      Vymazat
  11. teda toho hrášku je:D já mám nejradši čerstvý

    OdpovědětVymazat
  12. Samé krásné večeře, spousta barev a chutí! Moc se mi líbí ta kaše s hráškem! ;-)

    OdpovědětVymazat
  13. S těma cnackebrotama a podobně by jsi u mě teda moc nepochodila..:D Ale jinak to vypadá hezky, tak vymazleně.:)

    OdpovědětVymazat
  14. This is often on your guard, since several respectable firms can be like to show off their particular freelance writers in addition to need to highlight its perform. https://imgur.com/a/fpxufca https://imgur.com/a/u9toyKc https://imgur.com/a/tDADWW3 https://imgur.com/a/cySKqOK https://imgur.com/a/AvTSMix https://imgur.com/a/MbBvEgK http://3q2l3dd3w8.dip.jp

    OdpovědětVymazat